Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@13:33:26 GMT

بلاتکلیفی پروژه ترمینال جدید شرق

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۵۶۲

بلاتکلیفی پروژه ترمینال جدید شرق

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ محمد سالاری پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۳ با اشاره به ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات این منطقه گفت: تکمیل قطب گردشگری سرخه حصار یکی از اولویت های شورا و مدیریت شهری دوره پنجم است که از سوی بنده و آقایان حق شناس و علیخانی بصورت جدی پیگیری شده است و شهردار منطقه نیز در بازدیدی که در سال گذشته از این منطقه داشتیم قول دادند که این پروژه به نتیجه برسد اما متاسفانه علی رغم اینکه تمام تفاهم نامه های لازم با مراجع ذیربط انجام شده، هنوز به نتیجه نرسیده است و مشخص نیست موانع انجام این کار چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احداث قطب گردشگری شرق تهران بر اساس برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران و برنامه اولویت محور تحقق پذیر شورا یکی از اولویت های شورای پنجم است و با توجه به اینکه در سال پایانی این دوره قرار داریم، هرچه سریعتر باید به نتیجه برسد.

وی در خصوص پادگان دوشان تپه نیز بیان کرد: حریم این پادگان بدون طی فرایند قانونی در شورای عالی امنیت ملی مشخص شده و سال ها است برای املاک واقع در آن منطقه محدودیت ایجاد کرده است و شهروندان نمی توانند از حقوق خود به موجب طرح تفصیلی استفاده کنند، ضمن اینکه شهردار تهران برای حل این مشکل قول دادند و ما به عنوان کمیسیون شهرسازی و معماری جلساتی را در منطقه برگزار کردیم که معبر بخش شرقی پادگان بازگشایی و رفت و آمد شهروندان تسهیل شود که تاکنون این هم انجام نشده است.

سالاری همچنین با انتقاد از بلاتکلیفی ترمینال جدید شرق اظهار داشت: به عقیده من باید در خصوص این بلاتکلیفی از شهردار تهران سوال شود، ما اعضای شورا بارها از آنجا بازدید کردیم و مشخص نیست چرا این پروژه به نتیجه نمی رسد و ما چه پاسخی باید به شهروندان بدهیم. بهش از کارهای پروژه ترمینال جدید شرق بخشی از کارهای آن باقی مانده است به نتیجه نمی رسد؟ از رییس شورای شهر درخواست دارم در جلسات با شهردار تهران این موضوعات را مطرح کنند.

در ادامه او از نحوه پاسخگویی به تذکرات اعضای شورای شهر تهران انتقاد کرد.

سالاری نحوه پاسخگویی به تذکرات اعضا از سوی شهرداری را وهن شورا دانست و گفت: هیات رییسه شورای شهر باید در خصوص اینکه پاسخ تذکر یک عضو شورای شهر را روابط عمومی یک شرکت شهرداری می دهد به شهردار تهران تذکر دهد و برخورد جدی صورت گیرد‌.

وی افزود: طبق قانون پاسخ تذکر عضو شورا باید  توسط شهردار تهران و نه حتی معاون وی بدهد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران گردشگری محمد سالاری ترمینال شرق شهردار تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورا به شهرداری پایتخت درباره انتخاب خودرو‌ها به عنوان تاکسی برقی تذکر داد.

مهدی اقراریان از کارشناسان خواست اقدامات شهرداری تهران در این حوزه، استاندارد خودرو‌ها و شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودرو‌ها را بررسی کنند.

رئیس کمیته حقوقی شورا همچنین برپاسخگویی شهردار تهران به شورا تاکید کرد و گفت: شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

رئیس کمیته عمران شورا هم در نشست امروز بر ضرورت بررسی مجدد ضرورت احداث تقاطع غیرهمسطح درخیابان ۱۹۶ غربی تهرانپارس تاکید کرد.

سید محمد آقامیری افزود: ساکنان این منطقه معتقدند ساخت این تقاطع ضرورتی ندارد و با توجه به این درخواست، تقاضا داریم در این باره امکان سنجی و بررسی مجدد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران هم درباره احداث این تقاطع به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داد و گفت: در دوره پنجم پلی در خیابان فرجام ایجاد شد که نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد بنابراین درخواست می‌کنیم، معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

رئیس کمیته اجتماعی شورا نیز در نشست امروز شورا به شهرداری تهران درباره تأمین زمین معوض برای ساخت مجموعه‌های ورزشی تذکر داد.

زهرا شمس احسان گفت: شهرداری تهران برای اجرای طرح آزادراه شهید شوشتری و خط هفت متروی تهران ملزم شد هفت مجموعه ورزشی را در ازای ورزشگاه تختی به وزارت ورزش تحویل داد.

عضو شورای شهر تهران افزود:به دستور شهردار تهران، سازمان املاک و مستغلات مکلف شد زمین‌هایی در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ را به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به عنوان دهکده‌های ورزشی در اختیار سازمان ورزش قرار دهد، اما با گذشت چهار ماه هنوز املاک معوض شناسایی و واگذار نشده است.

احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورا هم در نشست امروز از هیئت رئیسه خواست زمانی را در نظر بگیرند تا گزارش عملکرد سه ساله مدیریت شهری در بخش‌های مختلف در شورا ارائه شود.

دیگر خبرها

  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا