Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@11:28:38 GMT

پیک مصرف برق اردبیلی‌ها کنترل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۶۲۶

پیک مصرف برق اردبیلی‌ها کنترل می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حسین قدیمی اظهار کرد: در این مرکز مصرف برق خانوارها و همچنین واحدهای تولیدی و صنعتی به صورت دقیق مورد رصد و ارزیابی قرار می‌گیرد تا با یک مدیریت بهینه در فصل تابستان و گرم سال خاموشی‌ها را شاهد نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: این کار با اجرایی شدن کنتورهای هوشمند و فهام انجام می‌شود تا مسئولان امر از راه دور و به شکل الکترونیکی نسبت به قرائت کنتور و صدور قبوض مورد نظر اقدام کرده و برنامه‌ریزی‌ها را به شکل صحیح انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: پایش مصرف برق مشترکان یکی از راهکارهای مناسب در کنترل و هدایت مصرف بهینه انرژی است که در حوزه‌های مختلف می‌تواند زمینه‌ساز یک اقدام مطلوب در مصرف درست برق باشد.

صدور قبوض کاغذی به حداقل رسیده است

قدیمی با بیان اینکه هم اکنون تا ۹۵ درصد صدور قبوض از سامانه اطلاع‌رسانی مشترکان حذف شده و به جای آن اطلاعات برق مصرفی خانوارها و مشترکان تجاری و صنعتی از طریق پیامک ارسال می‌شود، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا کنتورخوانی نیز به صورت الکترونیکی و از راه دور انجام شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳ هزار دستگاه کنتور هوشمند و فهام در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شده و تلاشمان بر این است که نصب این کنتورها را توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل افزود: تلاشمان بر این است تا پایان امسال تعداد کنتورهای نصب شده هوشمند را به ۴ هزار دستگاه ارتقا دهیم تا هم در بحث کنتورخوانی و هم ارائه خدمات آنلاین به مشترکان بتوانیم اقداماتمان را به شکل درست و صحیح انجام دهیم.

قدیمی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش مصرف برق به ویژه در واحدهای صنعتی با صاحبان واحدهای تولیدی استان همکاری مشترک و متقابلی را با هدف کنترل و مصرف بهینه برق خواهیم داشت تا با برنامه‌های ارائه شده در این زمینه بتوانیم اهداف موردنظر را محقق کنیم.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که در بخش مدیریت مصرف داریم امیدواریم تابستان بدون خاموشی را سپری کنیم.

46

کد خبر 1394975

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴ هزار عملیات گروهگ‌های تروریستی توسط مرزبانان در سراسر کشور مهار شده است، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود.   سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در گفت وگو با برنا با بیان اینکه خلاءهای مرزی سراوان به زودی رفع شده و مرزهای سيستان و بلوچستان با جديت و دقت بيشتری كنترل مي‌شود، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود، از سوی دیگر تعداد زیادی رادار در مناطق خشکی و دریا قرار دادیم تا هنگام ورود غیرقانونی متجاوزان به کشور مطلع شویم.   وی افزود: در سال گذشته در ۳ مرحله در حوزه پهپادی برای جلوگیری از گروه‌های معاند الحاق‌های مناسبی انجام دادیم که افزایش توانایی عملیاتی، رشد خوبی داشته است.   سردار گودرزی تصریح کرد: در یک سال اخیر ۱۴۰ شناور در سراسر کشور فعال کردیم و باید بگویم با کشور عراق همکاری خوبی داریم و با مجهز شدن دوربین در لباس و مراکز کنترل خوبی داریم.   وی افزود: سال گذشته برای قاچاقچیان کالا سال سختی بود، ۲۱ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در مرزبانی کشف کردیم و ۲۷ هزار و ۵۷۷ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.   فرمانده مرزبانی فراجا در پایان گفت: در خصوص پروانه گذر شناور‌ها به صورت رایگان در سامانه «پلیس من» قابل دریافت است که رضایت مندی مردم را به همراه داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک