Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@15:02:05 GMT

اعلام ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۶۳۳

اعلام ساعت کاری مراکز معاینه فنی تهران

خبرگزاری میزان- ساعت کاری مراکز معاینه فنی فعال تهران در تعطیلات هفته جاری (۱۴، ۱۵ و ۱۶) اعلام شد. تاریخ انتشار: 11:08 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۸۲۱

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، حسین مقدم، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران، ساعت کاری مراکز معاینه فنی فعال تهران در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه را طبق جدول زیر اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مراجعه روزانه حدود ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران، افزود: با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دوسال گذشته و افزایش ساعت کاری و فعالیت تعدادی از مراکز در ایام تعطیلات، در حال حاضر شرایط مراجعات به مراکز به صورت عادی است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه مجموعه معاینه فنی تهران برای صیانت و حفظ سلامت شهروندان و کارکنان تمام تلاش خود را در رعایت دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بکار گرفته است، یادآور شد: در این راستا اقداماتی نظیر ضدعفونی مستمر مراکز معاینه فنی، ضدعفونی کارت‌های بانکی قبل مرحله پذیرش، استفاده از ماسک و دستکش یک‌بار مصرف برای هر خودرو توسط پرسنل، اجرای فاصله گذاری در محل‌های استقرار شهروندان‌ارسال پیامک آموزشی و آگاه بخشی به شهروندان، انجام داده است.

مقدم در ادامه افزود: ارائه خدمات در مراکز به نحوی است که تا هنگام پذیرش خودرو، رانندگان در داخل خودروی خود قرار داشته و تنها در زمان آزمون و دریافت نتایج از خودرو خارج می‌شوند. در این ارتباط نیز محل‌های مشخص با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مراکز، نشانه گذاری شده است تا رانندگان در آن مدت زمان ۱۰ دقیقه‌ای که خارج خودرو هستند، در آن محل‌ها بایستند.

بیشتر بخوانید: کاهش ۳۱ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو‌های تهران با بیان اینکه تعداد مشخصی از خودرو‌ها در سالن‌های معاینه فنی کنترل می‌شوند، افزود: بنابراین افزایش مراجعات تأثیری در ایجاد ازدحام و تجمیع افراد خارج از خودرو در مراکز نخواهد داشت. این ازدحام و افزایش تنها در صف انتظار که رانندگان داخل خودرو هستند، اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاینه فنی معاینه فنی شهرداری تهران مراکز معاینه فنی ساعت کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟

مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره ساعات کاری بانک‌ها گفت: ساعات یک‌سری استثنا‌هایی دارد؛ مثل مراکز انتظامی، امنیتی، نظامی، بانک‌ها، مراکز درمانی و مراکز حوادث غیرمترقبه.

وی افزود: بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند؛ حتی با کاهش ساعات کاری ادارات؛ وگرنه شاهد این خواهید بود که پنج‌شنبه‌ها را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهید داد.

منبع: خبرآنلاین

tags # بانک مرکزی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • مراجعه بیش ۷ هزار ناوگان سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • مراجعه بیش ۷ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی مازندران