Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:47:04 GMT

نصب شناسه کالا در فروشگاه‌های پوشاک خلخال اجباری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۳۶۵۳

نصب شناسه کالا در فروشگاه‌های پوشاک خلخال اجباری شد

سیدناصر میرمرسلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بی‌توجهی فروشندگان لباس و پوشاک  به این امر تخلف صنفی محسوب شده و با متصدی واحد صنفی متخلف برابر با قوانین مربوط برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: در اجرای دستورالعمل ماده ۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تصمیمات اتخاذ شده در ششم خردادماه امسال در جلسه کمیسیون نظارت شهرستان مقرر شده تمام فروشگاه‌های عرضه پوشاک شهرستان خلخال حداکثر در بازه زمانی ۱۵ روزه از طریق سامانه جامع تجارت به نشانی : www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ntsw.ir نسبت به ثبت شناسنامه،  اخذ  و نصب شناسه کالا بر روی گروه کالایی موجود در واحد صنفی خود اقدام نمایند.
وی گفت: بازرسی از فروشگاه‌ها و انبارها از ۱۴ خرداد امسال شروع و عدم نصب شناسه کالا بعنوان اختفا و احتکار کالا محسوب و برخورد قانونی با صاحبان واحدهای صنفی متخلف و بی‌توجه به این امر  صورت خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: به علت ناآشنایی برخی از فروشندگان پوشاک  با نحوه ثبت‌نام در سامانه و  شناسه‌دار کردن لوازم در معرض فروش واحد صنفی، شروع قطعی این طرح به ۲۰ خرداد امسال موکول شده است .

وی گفت: پیش از این نیز طرح اجباری بودن نصب شناسه کالا بر روی گروه کالایی لوازم خانگی از جمله تلویزیون ، یخچال فریزر ، کولرگازی و اسپیلت ، ماشین‌لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، ماکرویو و جاروبرقی در فروشگاه‌های لوازم خانگی خلخال اجرا شد.

او افزود: علاوه بر رعایت طرح اجباری بودن شناسه‌دار کردن لوازم خانگی و پوشاک در معرض فروش از سوی فروشندگان ،مشتریان این قبیل کالاها نیز قبل از اقدام به خرید از فروشنده شناسه کالای خود را مطالبه کنند.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال گفت: خریداران می‌توانند شناسه کالای لوازم خانگی خود را به شماره #۷۷۷*۴* ارسال کنند تا از اصالت کالای خریداری شده خود مطلع شوند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت خلخال ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت خلخال ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت خلخال ستاد تنظیم بازار نصب شناسه کالا لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور

ایسنا/مازندران رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اعلام کرد: در یک سال گذشته ۲۱ میلیون و ۵۶۹ هزارتن کالا از مازندران به سراسر کشور جابجا شد که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عمده کالای جابجا شده در این مدت ذرت دامی، شن وماسه، جو، مرکبات، انواع بنزین، فرآورده‌های لبنیاتی، سیمان کیسه‌ای، نفت گاز، سیمان فله‌ای و روغن نباتی مایع خوراکی بوده است.

وی افزود: در همین بازه زمانی( یک سال گذشته)  یک میلیون ۷۵۹هزارو ۹۵۴ فقره بارنامه توسط شرکت‌های حمل ونقل کالا استان مازندران صادر شده است که نسبت به مشابه سال گذشته ۱۹ درصد رشد داشتیم.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطر نشان کرد: ۱۳۸شرکت حمل ونقل و شعبات در سطح استان مازندران فعال هستند. 

به گفته موسوی، ۷ انجمن‌ صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل و نقل کالایی، ۱۳ انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا، یک کانون انجمن‌های صنفی کارفرمائی شرکت‌های حمل ونقل، یک کانون انجمن‌های صنفی کارگری رانندگان حمل ونقل کالا، یک اتحادیه حمل بار در مازندران فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • مهلت استفاده از کالابرگ الکترونیک تا چندم فروردین است؟
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر