Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان تعزیرات با اعلام کشف ۴ هزار خودروی احتکارشده در کشور گفت: درباره احراز هویت مالکان و نوع مالکیت خودروها در انتظار پاسخ استعلام از سازمان حمایت هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در یک ماه اخیر و پس از شدت گرفت التهاب بازار خودرو، دستگاه‌های نظارتی مختلفی از جمله پلیس، سازمان بازرسی و سازمان تعزیرات برای سامان دادن به این آشفته بازار و سوداگری سودجویان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا روز‌های گذشته هزاران خودروی احتکارشده در سراسر کشور کشف شده است، اما سوال اصلی مردم از سازمان‌های ناظر و رسیدگی‌کننده از جمله سازمان بازرسی و تعزیرات این است که این حجم سنگین از خودرو‌های بدون پلاک و احتکارشده متعلق به چه کسانی است و چه افرادی پشت پرده دپوی آزاد و بی‌دغدغه سودجویان هستند و اگر قرار به پیگیری و برخورد است چرا به نتیجه نمی‌رسد و معمولا در همین نقطه مسکوت گذاشته می‌شود؟

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات با اعلام اینکه تاکنون ۴ هزار خودروی احتکارشده کشف شده است، درباره احراز هویت مالکان و نوع مالکیت این خودرو‌ها اظهار کرد: در مرحله کارشناسی و منتظر استعلام سازمان حمایت درباره احراز هویت و نوع مالکیت‌ها هستیم تا رسیدگی‌ها آغاز شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی سازمان تعزیرات خودروی احتکارشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، آقای حسن بابایی در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‍های صنعتی ایران، گفت: حمایت از رشد تولید و رونق اقتصادی با صدور اسناد تک برگی واحد‌های صنعتی از سال گذشته تاکنون از اولویت‌های این سازمان بوده است.   وی به ثبت اسناد واحد‌های صنعتی استان تهران در ۴۵ روز کاری اشاره کرد و افزود: ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند تفکیکی برای ۲ هزار و ۳۱۰ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی استان تهران شامل دماوند ۲، عباس آباد، فیروزکوه و ملارد صادر و در اسفند سال گذشته تحویل شد.   بابایی ادامه داد: با هدفگذاری و فراهم سازی بستر لازم جهت تسریع در روند صدور سند صاحبان صنعت نیز بناست ۳ ماهه اول امسال برای ۴ هزار و ۶۲۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌های صنعتی، ۲ هزار و ۷۰۰ فقره سند صادر شود.

دیگر خبرها

  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟
  • خودروی حامل دام قاچاق به مقصد نرسید
  • صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران
  • رسیدگی تعزیرات به پرونده ۶ متهم قاچاقچی
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • مالیات خودرو‌های لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودرو‌ها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودروها باید مالیات بدهند
  • صدور اسناد مالکیت زمینه ساز تقویت هویت روستایی و عشایری پارس آباد