Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجرت غیرقانونی اتباع پاکستانی به ایران، همواره مشکلاتی را برای دو کشور ایجاد کرده و گاهی مهاجرت‌های غیرقانونی از مسیرهای خطرناک و با وسیله‌هایی غیرایمن، سبب شده است تا این افراد جان خود را از دست بدهند.  

به گزارش روز سه شنبه تارنمای روزنامه پاکستانی داون، اتباع بازداشت شده از طریق گذرگاه مرزی تفتان (هم مرز با شهر میرجاوه در ایران) به نیروهای مرزبانی پاکستان تحویل داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همه ساله تعداد زیادی از اتباع پاکستان که سعی می‌کنند به صورت غیرقانونی وارد ایران شوند، از سوی نیروهای مرزبان ایران دستگیر و اغلب به کشورشان بازگردانده می‌شوند.  این رویداد تقریبا هر ماه و گاهی چند بار در طول یک ماه اتفاق می‌افتد.  

بیکاری و مشکلات اقتصادی در پاکستان از مهمترین دلایل مهاجرت‌های غیرقانونی اتباع این کشور محسوب می‌شود.  

بیشتر اتباع پاکستانی که در ایران بازداشت و به کشورشان بازگردانده می‌شوند، کارگرانی هستند که مدارک معتبر مربوط به مهاجرت به همراه ندارند و بسیاری از آنان نیز قصد عبور از مسیر ایران برای ورود غیرقانونی به کشورهای اروپایی دارند.  

مهاجران غیرقانونی پس از ورود به ایران، سعی می‌کنند با عبور از ترکیه و یونان خود را به اروپا برسانند اما بیشتر آنان پیش از رسیدن به مقصد توسط مرزبانان و پلیس دستگیر می‌شوند.  

برچسب‌ها پاکستان مهاجرت غیرقانونی مرز تفتان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان مهاجرت غیرقانونی مرز تفتان پاکستان مهاجرت غیرقانونی مرز تفتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام متفاوت رئیسی در سفر به پاکستان (فیلم) خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود

دیگر خبرها

  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • رئیسی وارد لاهور شد
  • ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد