Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس کشور را به دنبال داشت.

این مسئله باعث شده است برخی دروس دانش آموزان از طریق شبکه‌های چهار و آموزش پخش و تدریس شود تا لطمه‌ای در روند یادگیری آنها ایجاد نشود.

در ادامه، فیلم آموزش نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزار پایه دوازدهم شاخه فنی و حرفه‌ای را که در تاریخ ۱۳ خرداد از شبکه چهار پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: دانلود فیلم درس اجرای ساختمان‌های فولادی پایه دوازدهم مورخ ۱۳ خرداد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند

سامسونگ و کوالکام اعلام کردند که با انجام آزمایش‌هایی روی فناوری 1024QAM برای هر دو باند طیف فرکانس دوطرفه (FDD) و زمان تقسیم دوطرفه (TDD)، موفق شده‌اند سرعت دریافت داده در شبکه 5G را 20 درصد افزایش دهند.

QAM یک فناوری مدولاسیون پیشرفته است که به مقدار داده‌ای (به بیت) که می‌تواند با هر انتقال ارسال شود، ارتباط دارد. هرچه عدد QAM بالاتر باشد، انتقال کارآمدتری را به‌همراه دارد. درحالی‌که اکثر شبکه‌های تجاری از 256QAM استفاده می‌کنند، جدیدترین نسخه استاندارد 3GPP که استاندارد پهن‌باند موبایل است، استفاده از 1024QAM را توصیه می‌کند.

سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی خود اشاره می‌کند:

«فناوری پیشرفته QAM به اپراتورها کمک می‌کند تا استفاده خود از منابع طیف را به حداکثر برسانند و به کاربران موبایل اجازه می‌دهد که از خدمات مختلفی مانند پخش زنده ویدیو و بازی‌های چندنفره آنلاین که به سرعت دانلود بالاتری نیاز دارند، لذت ببرند.»

افزایش سرعت انتقال داده 5G با همکاری سامسونگ و کوالکام

آزمایش مذکور در آزمایشگاه تحقیق‌وتوسعه غول فناوری کره‌ای و با استفاده از نرم‌افزار 5G vRAN سامسونگ و رادیوهایی که از باندهای 2.1 گیگاهرتز (FDD) و 3.5 گیگاهرتز (TDD) پشتیبانی می‌کنند، انجام شده است. کوالکام نیز برای انجام آن، یک گوشی مجهز به مودم اسنپدراگون X75 5G را به‌کار گرفته است که در گوشی‌های سری گلکسی اس 24 سامسونگ استفاده می‌شود و همچنین سری آینده آیفون 16 نیز به آن مجهز خواهند شد.

سامسونگ و کوالکام در طول آزمایش خود موفق شدند به سرعت انتقال داده 485 مگابیت بر‌ ثانیه دست پیدا کنند که 20 درصد سریع‌تر از سرعت انتقال داده‌ای است که با فناوری 256QAM به‌دست می‌آید.

«سونیل پاتیل»، معاون مدیریت محصول کوالکام می‌گوید:

«مفتخر هستیم که در این اولین دستاورد صنعتی با سامسونگ همکاری کرده‌ایم. این دستاورد تعهد تزلزل‌ناپذیر ما به حمایت از اپراتورها در تلاش‌هایشان برای افزایش قدرت شبکه 5G و افزایش کارایی آن را نشان می‌دهد. با استفاده از فناوری پیشرفته QAM، به اپراتورها این امکان را می‌دهیم که منابع طیف خود را به حداکثر برسانند و خدمات موبایل یکپارچه و پرسرعتی را به کاربران 5G ارائه کنند.»

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری آزمون‌های نهایی مازندران در ۲۲۶ حوزه امتحانی
  • برگزاری دومین طرح «بشری» در ملایر
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند
  • ستاری‌فرد: آموزش تأمین‌کننده دو رکن سلامت و امنیت است
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • امسال بیش از ۴ هزار گلستانی به سرزمین وحی اعزام می شوند