Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - کارمندان فیس‌بوک به طور مجازی کار خود را ترک کردند تا نسبت به تصمیم شرکت برای واکنش نشان ندادن به پست ترامپ اعتراض کنند.
کارمندان فیس‌بوک در اعتراض به تصمیم مارک زاکربرگ برای عدم حذف پیام ترامپ، در توئیتر واکنش نشان دادند و به طور مجازی کار خود را ترک کردند.

به گزارش ایتنا از مهر، کارمندان فیس‌بوک با استفاده از توئیتر ناامیدی خود درباره تصمیم مارک زاکربرگ برای حذف نکردن پست‌های دونالد ترامپ را اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا در این پست‌ها اشاره کرده بود باید به معترضان در این کشور شلیک شود.

توئیتر به پیام ترامپ با مضمون«با شروع غارت، شلیک گلوله نیز آغاز می شود» برچسب هشدار افزوده بود، اما فیس‌بوک در این پیام هیچ تغییری ایجاد نکرد.

مارک زاکربرگ در پستی این عمل را توجیه کرد و نوشت: افراد بسیاری را می‌شناسم که از عدم تغییر در پست رئیس جمهور ناراحت هستند، اما موضع ما این است که باید هر چه بیشتر امکان ابراز عقاید را فراهم کنیم، مگر آنکه این ابراز عقیده به ایجاد خطر یا ضرری منجر شود که به طور مشخص در سیاست‌های ما ذکر شده است.

 درهمین راستا کارمندان فیس‌بوک به طور مجازی کار خود را ترک کردند تا نسبت به تصمیم شرکت برای واکنش نشان ندادن به پست ترامپ اعتراض کنند.

تعدادی از کارمندان فیس‌بوک برای حمایت از معترضان در سراسر کشور مرخصی گرفتند. 

جیسون تاف مسئول بخش مدیریت محصول در فیس‌بوک در توئیتی نوشت: من در فیس‌بوک کار می کنم و نسبت تصویری که از ما نشان داده می‌شود، افتخار نمی‌کنم. بخش اعظم همکارانی که با آنها صحبت می‌کنم نیز همین احساس را دارند. ما کاری می‌کنیم تا صدای مان شنیده شود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک مارک زاکربرگ دونالد ترامپ توییتر کارمندان فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا چکشیان در حاشیه نشست تبیین برنامه های هفته کارگر درباره افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران گفت: افزایش حقوق دستمزد در شرایط تورمی ممکن است مطلوب جامعه کارگری نباشد ولی باید دقت داشته باشیم که افزایشی که در حوزه دستمزد کارگری در سه سال دولت سیزدهم صورت گرفته بسیار بیشتر از افزایشی بوده که در حوزه کارمندی صورت گرفته است.

وی افزود: دولت و وزارت کار قطعا با این دغدغه وارد شده‌اند که بهبود وضع معیشت کارگران صورت گیرد ولی موانع و محدودیت‌هایی وجود دارد و برخی سیاستهای کلان اقتصادی باعث می شود آنطور که اعضای شورای عالی کار می خواهند اتفاق نیفتد.

چکشیان خاطرنشان کرد: مقایسه میانگین افزایش حقوق در این سه سال نسبت به باقی دوره‌ها و خیلی از سال‌ها و بقیه گروه‌ها مثل کارمندی حتما بیشتر بوده است با این حال دستمزد کارگران نیاز به بهتر شدن دارد و در شورای عالی کار این دغدغه را دارند که چه خدماتی را پیگیری کنند که بخشی از این کمبود را جبران کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • موشک‌های نقطه‌زن؛ نشان دهنده قدرت علمی ایران
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!