Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش "برای یک جامعه دموکراتیک" خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی درمورد جنایت‌های ترکیه در عفرین سوریه شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری صدی البلد، جنبش "برای یک جامعه دموکراتیک"؛ سازمان چند حزبی کُرد مستقر در شمال سوریه با انتشار بیانیه‌ای از سازمان ملل خواست به منظور بررسی عملیات آدم‌ربایی و قتل غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان و تغییر بافت جمعیتی منطقه عفرین در شمال غرب سوریه توسط ترکیه و مزدوران وابسته به این کشور، کمیته تحقیقات تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیه ژانویه ۲۰۱۸ به منطقه کردنشین عفرین که از سایر اراضی تحت کنترل کردها دور افتاده، حمله کرد و پس از دو ماه ۱۷ مارس بر شهر اصلی آن کنترل یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عفرین تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند