Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام کریم اسدی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد برگزاری آیین‌های سالگرد ارتحال امام خمینی افزود: امام خمینی (ره) با ایجاد تحولات تاریخی بزرگ بنیانگذار همدلی و همزبانی شد و با روش جهادی ، تفکری عالمانه و عزم معنوی که داشت با استبداد و استکبار که در راس آن آمریکا بود به مبارزه پرداخته و با انقلاب اسلامی موفق شد به تاریخ روحی دوباره بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه اندیشه و افکار امام راحل میراث ماندگار است که می‌توان با ارج نهادن به آن به حیات این انقلاب نیرویی دوباره داد، اظهارداشت: امام راحل یک شخصیت منحصربفرد با نگاه ژرف کاوانه که داشت شهدا را با عزت نفس پرورش داد و آنها رمز ماندگاری و حیات این نظام شدند.

فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: با وجود همه محدودیت‌های ناشی از حاکمیت کرونا مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) امشب در مسجد جمعه این شهر برگزار خواهد شد.

فریدون بابایی افزود: این مراسم امسال با رعایت موارد مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و موارد گام دوم  فاصله‌گذاری اجتماعی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جمعه این شهر برگزار خواهد شد .

وی گفت: انتظار از اعضای ستاد برگزاری ویژه برنامه‌های ملی و مذهبی خلخال فراهم کردن زمینه برگزاری مناسب این مراسم با استفاده از ظرفیت و فضای مناسب و فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از پذیرایی است. 

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد خلخال امام خمینی(ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد خلخال امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد خلخال امام خمینی ره امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آئین تکیه‌خوانی از سنت‌های عزاداری اهالی شمیرانات استان تهران است. آئین عزاداری که دسته‌های عزا، به همراه علامت‌های خود از یک مسیر مشخص به سمت مسجد، تکیه، حسینیه یا اماکن متبرکه حرکت کرده و در آن محل به عزاداری می‌پردازد.

امسال همچون سنوات گذشته و به همت هیأت ریحانةالنبی (س) این مراسم معنوی روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه از ساعت ۲۰ از مسجد صاحب‌الزمان (عج) واقع در خیابان دولت، خیابان اختیاریه آغاز می‌شود و به سمت حسینیه جنت‌البقیع اختیاریه ادامه خواهد داشت و در این حسینیه محمدحسین پویانفر به مرثیه‌خوانی می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • علما در طول تاریخ با تبیین حق و حقیقت هدایتگر مردم بوده‌اند
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام های کاهش شرکت در نماز جمعه حجت الاسلام صدیقی