Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت‌های سینماگران آمریکا علیه تبعیض نژادی بعد از قتل جورج فلوید در حال گسترش است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از هالیوود ریپورتر، جی جی آبرامز طراح سریال لاست و از کارگردانان فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای از کمک 10 میلیون دلاری کمپانی فیلمسازی‌اش یعنی بد روبات برای برنامه‌های ضدنژادپرستانه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپانی او در روز چهارشنبه در صفحه اینستاگرامش خبر داده است که برای پنج سال قرار است که سالانه 2 میلیون دلار کمک مالی برای فعالیت‌های ضدنژادپرستانه، بستن شکاف‌های طبقاتی، کمک فقرا برای داشتن عدالت در آمریکا برای همه، داشته باشد.

هالیوود ریپورتر اسامی برخی از موسسه‌هایی که اولین کمک‌های مالی را دریافت می‌کنند مانند The Equal Justice Initiative و فعالیت‌های آنان را منتشر کرده است.

صفحه اینستاگرام این کمپانی سینمایی متن قابل تأملی را علیه اتفاقات اخیر نوشته است:

«متوقف بودن بس است. خشونت پلیس بس است. باج دادن بس است. مودبانه صحبت کردن بس است. راحتی سفیدپوستان بس است. بی‌عدالتی بس است. مرگ بس است. بس است.»

اتفاق دیگر که جالب توجه است حضور کوئنتین تارانتینو کارگردان هالیوودی است که دیروز در جمع معترضین خیابانی حضور داشته است. بعد از جان کیوساک که با حضورش در خیابان‌های آمریکا خبرساز شد، تصویر کارگردان پالپ فیکشن نیز در خیابان‌های آمریکا جلب توجه کرده است.

مستند جدید «بروس لی» روایتی از مبارزه با نژاد پرستی هالیوودشبکه نمایش خانگی| رجبی فروتن: سریال‌های نمایش خانگی باید بی‌رحمانه نقد شود/ سکوت قانون درباره پول‌های مشکوک در نمایش خانگیشبکه نمایش خانگی|ویدئو چکی به نام یک سریال/ بازی خسته‌کننده منوچهر هادی با سریال‌های یکنواخت

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سینما هالیوود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما هالیوود سینما هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم‌زاده، از ۱۹ فروردین، ساعت ۱۹ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

«اسب قاتلین»؛ عنوان نمایش برگزیده به مفهوم مطلق را در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دست آورده و رتبه اول کارگردانی و جایزه ویژه گروهی بازیگران و بازی‌سازان را نیز از این جشنواره درکارنامه خود دارد.

در این نمایش که کاری از گروه اردی‌بهشت شیراز است؛ مریم شکری، امیر خواجه میرکی پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمد حسین نعمتی، ندا محمدیان، محمد ابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان؛ فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده هستند.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» که در فضایی اکپرسیونیستی اجرا می‌شود؛ آمده‌است: ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و…

سایر عواملی که محمد هاشم‌زاده را در اجرای نمایش «اسب قاتلین» یاری می‌کنند، عبارتند از: مریم شکری (بازیگردان و دستیار کارگردان)، علیرضا اصلاحی (آهنگساز)، سیدمحمدهادی هاشم زاده (طراح صحنه)، فرناز فتحی زاده (طراح و اجرای گریم)، سید محمد هادی هاشم زاده و سعید نظری (طراح نور)، زهرا همای پور (طراح پوستر و بروشور)، مریم شکری (طراح لباس و دوخت لباس)، سیدمحمد هادی هاشم زاده، فرناز حیدی (طراح حرکات فرم)، امیر خواجه میرکی پور (مدیراجرایی)، میترا رضائی (مدیر روابط عمومی و رسانه)، نگار امیری (مدیر تبلیغات)، ندا محمدیان (منشی صحنه)، نعیم فرزام (مدیر صحنه، اجرای نور و تعویض صحنه)، ماهان حسن زاده (دستیار صحنه، اجرای نور و تعویض صحنه)، نادیا نوذری (دوخت لباس و تعویض صحنه)، نعیم فرزام، مهرداد کاویانی، مریم شکری، ندا محمدیان، فرناز فتحی زاده، ماهان حسن زاده (ساخت دکور)، نسیم شیرزادی (ساخت حجم)، محمدابراهیم جنتی (ضبط نریشن)، فرناز فتحی زاده (پخش موسیقی)، علیرضا اصلاحی (ساخت تیزر)، شیوا عطاران، آیدا زارع و فرامرز رحیمی (عکاس).

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت‌های سه رو نخست این نمایش را تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش WWE برای حضور هالک هوگن و استون کلد استیو آستین در رسلمنیا
  • رفتارهای زن و شوهری در یک شوی نمایش خانگی!
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • روحانی: ترامپ روز اول حضور من در نیویورک ۸ بار پیغام داد با هم ملاقات و مذاکره کنیم / دو شرط او را رد کردم