Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا از حضور در این تیم خوشحال است و نمی خواهد بلوگرانا را ترک کند

طرفداری - مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا با نمایش های بسیار خوب خود به یکی از ستون های بارسلونا تبدیل شده و این باشگاه در تلاش است تا قرارداد تراشتگن را تمدید کند. مارک آندره تراشتگن در مصاحبه با کیکر درباره آینده اش در بارسلونا گفت:

جدایی از بارسلونا در این تابستان غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه های گذشته، مذاکرات اولیه میان مدیر برنامه من و بارسلونا برای تمدید قرارداد انجام شد اما شیوع ویروس کرونا باعث شد این مذاکرات، متوقف شود. اخیرا زمان مناسبی برای صحبت درباره تمدید قرارداد نبود زیرا جان بسیاری از انسان ها در خطر قرار داشت و تصمیم گرفتیم فرایند تمدید قرارداد را به زمان دیگری موکول کنیم. در بارسلونا احساس بسیار خوبی دارم زیرا خانواده من این جا خوشحال هستند. در لیگ، فرصت خوبی برای قهرمانی داریم اما رئال مادرید تسلیم نخواهد شد. در لیگ قهرمانان نیز شانس خوبی برای راهیابی به مرحله بعدی داریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، کوکه بالاخره امضای نهایی را پای برگه تمدید قرارداد زد و تا ژوئن 2025 خود را به باشگاه همه زندگی‌اش متعهد کرد. در هفته‌های اخیر وقتی از سران باشگاه و کوکه در مورد تمدید سوال می.شد، همه با خوشبینی جواب می‌دادند. در واقع مشکل اصلی بر سر مدت زمان قرارداد جدید بود و کوکه هرگز بحث مالی با باشگاه نداشت.

طبق ادعای مارکا، کوکه حاضر شده دستمزدش را از هشت میلیون یورو خالص در سال به 3 میلیون یورو کاهش دهد اما دوست داشت قراردادش دو ساله یا 1+1 باشد. به این ترتیب که اگر فصل بعد به حد مجاز از تعداد بازی برسد، قراردادش خود به خود تمدید شود اما در نهایت قبول کرد قراردادی یک ساله امضا کند.

کوکه 32 ساله در پایان فصل بعد قراردادش مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت رضایت کادر فنی و باشگاه سال به سال تمدید می‌شود. کوکه سمبل و اسطوره باشگاه اتلتیکو است و با 626 بازی رکورددار تعداد بازی در تاریخ اتلتیکو مادرید است. او از سال 2019 و با رفتن دیگو گودین، بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار گرفت.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا
  • رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد
  • رسمی؛ قرارداد کوکه با اتلتیکو مادرید تمدید شد
  • محمدجواد معنوی نژاد در ایتالیا ماندگار شد