Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انتشار ویروس کرونا و طولانی شدن قرنطینه حدود ۷۰۰ هزار کسب و کار کوچک را که متعلق به اقشار ضعیف جامعه هند بود برای همیشه تعطیل کرد. تاریخ انتشار: 11:20 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۷۳۳

خبرگزاری میزان - بنابر گزارش ملت تایمز، انتشار ویروس کرونا و طولانی شدن قرنطینه که سبب بسته شدن بازارها و تعطیلی مغازه ها شده بود بیش از همه کسب و کارهای کوچک را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است انتشار ویروس کرونا منجر به تعطیلی دائم 700 هزار مغازه کوچک در کشور هند خواهد شد و صاحبان این مغازه ها باید به دنبال شغل های دیگری باشند.

کارشناسان اقتصادی به دولت هند هشدار دادند ادامه پیدا کردن قرنطینه می تواند خسارت های فراوان دیگری را متوجه اقتصاد هند کند.

پیش از این هندوستان تایمز گزارش داده بود تخمین زده می شود تا زمان پایان قرنطینه هند با 100 میلیارد دلار خسارت اقتصادی مواجه شود.

این در حالی است که روند صعودی هند در لیست کشورهای مبتلا به کرونا ادامه دارد و طی 3 روز گذشته هند از رتبه دهم به رتبه هفتم رسیده است.

بیماری کرونا 191 هزار و 327 نفر در هند تأیید شده و تا کنون 5413 بیمار در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

دولت هند همچنان از مردم این کشور می خواهد با جدی گرفتن قرنطینه و رعایت اصول بهداشتی مانع انتشار بیشتر کرونا شوند.

این درحالی است که دولت زیر فشار اقتصادی مجبور به تسهیل قرنطینه شده و حضور گسترده مردم در خیابان های شهرهای بزرگ هم انتشار کرونا را تسریع کرده است.

بیشتر بخوانید: روسیه در حال کسب «رتبه دوم جهانی» تعداد مبتلایان به کرونا برنامه استقبال از ترامپ دلیل اصلی «شیوع کرونا» در هند است آزمایش موفق واکسن کرونا بر روی میمون در روسیه پیش ‌بینی ابتلای ۱۵۰ هزار نفر به کرونا در پاکستان تا اوایل خرداد شورای امنیت ملی افغانستان اعلام کرد: مرز افغانستان و ایران باز شد
۸۰ درصد مبتلایان به کرونا بهبود می‌ یابند کرونا، تجارت "پاکستان و چین" را نشانه رفت آنچه روس‌ها برای مقابله با "شیوع کرونا" انجام دادند کرونا مرز پاکستان و افغانستان را هم بست طرح مقابله با شیوع کرونا به مدارس روسیه کشیده شد کرونا، تاجران پاکستانی را مجبور به تغییر مسیر صادرات کرد تبدیل واگن های قطار در هند به بیمارستان‌ برای درمان کرونا ابتکارهای هندی‌ها برای مقابله با کرونا

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا پاکستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک همه‌گیری دیگر در راه است!

آفتاب‌‌نیوز :

بحران شیوع آنفلوآنزای پرندگان- که به عنوان H۵N۱ شناخته می‌شود- در مزارع لبنی نشان از این واقعیت دارد که سازمان‌های سلامتی و بهداشت عمومی از همه‌گیری کرونا درس نگرفته‌اند- یا حداقل این که نتوانسته‌اند درس‌های کووید را جذب و هضم کنند.

شیوع آنفولانزای پرندگان در مزارع، مرغداری‌ها و گاوداری‌های ایالات متحده هم‌چنان با سرعت ادامه دارد و به گفته دانشمندانی که از سرعت و روند این شیوع شگفت‌زده شده‌اند، این روز‌ها این موضوع به مرحله هشداردهنده رسیده است.

هفته گذشته وزارت کشاورزی ایالات متحده آمریکا بالاخره تأیید کرد که H۵N۱ نه تنها از پرندگان به پرندگان یا از پرندگان به گله‌های دام سرایت می‌کند، بلکه در بین گاو‌ها نیز شروع به انتقال کرده است. این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ها حکایت از این می‌کند که در تعداد بسیاری از گاو‌ها انتقال و ابتلا به آنفلوآنزای پرندگان بدون علامت خاصی روی می‌دهد.

اگرچه هنوز خطر ابتلا به این بیماری برای انسان‌ها زیاد نیست، اما واضح است که برای این که مسیر و شیوه انتقال این ویروس کنترل شود، کار‌های بسیار بیشتری باید انجام گیرد.

این امر مستلزم آن است که سازمان غذا و داروی آمریکا و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها از لاک خود بیرون آمده و مسیر درستی پیش بگیرند. در واقع این روز‌ها ناامیدی محسوسی در میان متخصصان بیماری‌های عفونی وجود دارد که آژانس‌های بهداشتی و سلامتی بیش از حد لازم از اطلاعات مهم محافظت می‌کنند و در نظارت بر ویروس و روش‌های انتقال آن بسیار محافظه‌کار و ترسو هستند. به عنوان مثال، تاکنون در زمینه مقابله با آنفلوآنزای پرندگان تعداد و روند آزمایش‌ها محدود بوده است و تا همین روز‌های اخیر به رغم شیوع محسوس بیماری در بین پرندگان و دام‌ها، اما، تنها تعداد انگشت‌شماری از توالی‌های ویروسی به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده بود- که می‌تواند رویکردی نگران‌کننده و هشدارآمیز به شمار آید.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری