Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت تجاری در بیرمنگام تیم همکاری با مساجد محلی برای راه اندازی «چالش یک میلیون ماسک» تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «birminghammail»،یک شرکت تجاری در بیرمنگام تیم همکاری با مساجد محلی برای راه اندازی «چالش یک میلیون ماسک» تشکیل داده است.

 

شرکت تجاری « Loft25» که در مبلمان خانگی تخصص دارد این طرح را ابتدا با مسجد «گرین لین» در میان گذاشت و در پی آن کمپینی در ماه آوریل برای تهیه تجهیزات بهداشتی رایگان که مورد استفاده کادر درمانی بیرمنگام قرار بگیرد به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بار شرکت « Loft25» و مسجد گرین لین با دیگر مساجد در سراسر شهر از جمله مسجد مرکزی بیرمنگام و مسجد «الفلاح» وارد همکاری شد.

 

«ژاگوم ارشد»،مالک شرکت « Loft25» هزینه خرید مواد اولیه و تهیه بسته بندی های بهداشتی را به مساجد برای تولید ماسک پرداخت کرده است.

 

وی در این باره گفت: امیدواریم که بتوانیم برای همه مردم شهر ماسک تهیه کنیم و برای این کار حساب ویژه ای روی مساجد باز کرده ایم.

 

مالک شرکت « Loft25» افزود: دولت بریتانیا دستور استفاده اجباری از ماسک در مکان هایی که رعایت فاصله گذاری اجتماعی سخت است را صادر کرده و به همین دلیل تقاضا برای ماسک افزایش پیدا کرده است.

 

وی همچنین گفت: همه بسته های حاوی ماسک در اختیار مساجد در سراسر بیرمنگام قرار داده شده اند تا به دست افراد در سراسر شهر برسند.

 

«ژاگوم ارشد» تاکید کرد که شهروندان می توانند به مساجد بروند و ماسک رایگان تهیه کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرمنگام ماسک مساجد شرکت تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: اخیراً یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان البرز علیه یکی از شرکت‌های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در جهت اجرای قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم‌های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد که این شرکت از سال ۱۳۹۹ تاکنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با دو شرکت دیگر می کرده است.

سرهنگ نادربیگی مطرح کرد: نهایتاً با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی البرز مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است. در این خصوص سه متهم اصلی دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه بزنند و در زندگی مردم اختلال به وجود آورند.

کد خبر 6063742

دیگر خبرها

  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • خطرناک‌ترین برنامه ایلان ماسک؛ چه اتفاقی می‌افتد که مغزمان دیگر در کنترل ما نباشد؟
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو