Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترقی گفت: در شرایط کنونی ما باید وحدت را در میان مسئولان بیش از گذشته حفظ کنیم و از تفرقه و تشتت در برابر توطئه های دشمن پرهیز کنیم که این خواسته مستمر و دائمی امام (ره) از همه مردم و مسئولان است.

«حمیدرضا ترقی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد سالروز رحلت امام (ره) گفت: مهمترین وظیفه ای که امروز در نبود امام خمینی (ره) بر دوش جامعه اسلامی است، پیاده کردن شریعت و ارزش های دینی جامعه، تشکیل دولت اسلامی و شکل دهی جامعه اسلامی است که در فرآیند انقلاب مورد تاکید امام (ره) قرار گرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو حزب اسلامی موتلفه اظهار کرد: جامعه و دولت اسلامی توسط امام (ره) در کشور پی ریزی شد و عملیاتی کردن این موضوع امروز وظیفه ماست و همان گونه که در بیانیه گام دوم از سوی رهبر انقلاب عنوان شد، باید جامعه را به سمت اسلامی شدن سوق دهیم و در این زمینه باید معیارها و روابط دولت با اسلام همخوانی بیشتری داشته باشد تا بتوانیم زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کنیم.

 

وی گفت: قطعا در این مسیر مبارزه با سیاست ها و اقدامات استکبار جهانی که مانع این حرکت همیشه بوده و هست، یک اقدام و ضرورت است و باید به سمت قوی تر شدن و خنثی کردن توطئه های دشمن در راه و مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشیم.

 

عضو حزب موتلفه اسلامی در مورد اینکه کدام بخش از وصایای امام (ره) امروز باید بیشت بکار برده شود تصریح کرد: طبیعی است که در شرایط کنونی ما باید وحدت را در میان مسئولان بیش از گذشته حفظ کنیم و از تفرقه و تشتت در برابر توطئه های دشمن پرهیز کنیم که این خواسته مستمر و دایمی امام (ره) از همه مردم و مسئولان است.

 

این فعال اصولگرا ادامه داد: آن چیزی که امروز از خواسته های مهم امام (ره) محسوب می شود آن است که مسئولان در خدمت به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند و مردمی که وفادار به انقلاب و رهبری بودند و مشکلات و گرفتاری ها و نارسایی ها را با صبر و تحمل سپری کردند، شایسته خدمت بیش از این هستند.

 

ترقی اظهار کرد: امروز مسئولان باید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم و خصوصا اقشار ضعیف جامعه را اولویت جدی خود قرار دهند تا سرمایه اجتماعی نظام که همان تمام اقشار مردم است، آسیبی نبیند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: وحدت امام خمینی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند و باید با بیان دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم، تصویر درستی از استان را برای مسئولان ارائه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز_دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع اصحاب رسانه و نخبگان با بیان اینکه مطالبه دستگاه قضائی از خبرنگاران این است که نسبت به مسئولان مطالبه‌گر باشند، اظهار کرد: رسانه می‌تواند حرکت رو به جلو، کم هزینه و پرفایده را برای استان و کشور رقم بزند، بنابراین کسانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید حمایت شوند.

وی افزود: اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند و باید با بیان دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم، تصویر درستی از استان را برای مسئولان ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: به زودی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ای در تمام حوزه‌های قضائی تشکیل خواهد شد، بنابراین باید جنس رسانه شناخته شود تا بررسی تخلفات رسانه‌ای به نحو مطلوب‌تری صورت گیرد.

حجت‌الاسلام نیارکی تکثر رسانه‌ها را نعمت دانست و تصریح کرد: صداهای مختلف باید در جامعه شنیده شود تا تصمیم‌گیری مناسب توسط مسئولان به درستی انجام شود.

این مقام ارشد قضائی تاکید کرد: بیان، قلم و رسانه ارزشمند است و باید این جایگاه را نزد حاکمان ارتقا داد تا همه مسئولان به این باور برسند که رسانه می‌تواند به آنان در رسیدن به اهداف خود یاری برساند.

وی با اشاره به انتقاد سازنده اظهار کرد: هیچ مسئولی نباید از انتقاد برنجد اما تخریب افراد نیز امری ناپسند است و باید مواظب بود تا زمینه‌ای برای هم صدایی و همسویی با دشمنان و معاندان فراهم نشود.

رئیس کل دادگستری گیلان افزود: افتخار ما این است که در کشور جمهوری اسلامی ایران با احکام مترقی اسلامی و تحت ولایت یک ولی فقیه جامع‌الشرایط زندگی می‌کنیم، بنابراین رسانه‌ها و مطبوعات باید مقید و پایبند به ارزش‌های اسلامی باشند و اخبار کذب و تأیید نشده را که موجب سلب آبروی افراد می‌شود منتشر نکنند.

حجت‌الاسلام نیارکی با بیان اینکه نظارت بر دستگاه‌ها از مطالبات دستگاه قضائی است، تصریح کرد: نظارت سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد مسئولان باید مستمر و قاطع باشد و بدین منظور شعبات ویژه‌ای نیز در دادگستری استان برای رسیدگی به ترک فعل و فساد مدیران در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسائل زیست محیطی، دفع ناصحیح پسماند و تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز از مهم‌ترین معضلات استان است که مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری گیلان افزود: مسئله حجاب و عفاف از قوانین جامعه اسلامی است و همه باید مقید باشند تا ظواهر اسلامی را رعایت کنند.

کد خبر 747031

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • دست برتر مردم در حجاب