Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا نحوه پاسخگویی به تذکرات اعضا از سوی شهرداری را وهن شورا دانست و گفت: هیات رییسه شورای شهر باید در خصوص اینکه پاسخ تذکر یک عضو شورای شهر را روابط عمومی یک شرکت شهرداری می دهد به شهردار تهران تذکر دهد و برخورد جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق قانون پاسخ تذکر عضو شورا باید توسط شهردار تهران و نه حتی معاون وی بدهد.

کد خبر 4939988 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران محمد سالاری ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه نیروی انتظامی کمیته امداد امام خمینی وضعیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی احتکار مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا بازنشستگان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان شهریار گفت: برای اجرای پروژه مترو، شهرداری و اعضای شورا موظف هستند که اعتبارات لازم را تخصیص دهند تا امسال این پروژه را کلنگ زنی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) ؛ حسین حق وردی اظهار کرد : متاسفانه در بحث قانون گذاری مقدمات حضور و مشارکت مردم را فراهم نکرده ایم. گره های زیادی در کار تولید کنندگان ایجاد شده است که باعث شده آن ها از حضور در ادارات ما بیزار شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • با کارمندان متخلف شهرداری برخورد قاطع صورت گیرد
  • تعیین تکلیف چهره‌ی دروازه کازرون عملیاتی شود
  • تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران | نحوه تذکر پلیس به بی‌حجاب‌ها را ببینید
  • اعضای شورای شهر با اراده مردم بر کرسی نشسته‌اند
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو