Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:09:27 GMT

بیشتر زمین های بازی استان فاقد گواهی ایمنی هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۰۴۶

بیشتر زمین های بازی استان فاقد گواهی ایمنی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی صبح سه شنبه در جلسه بررسی استاندارد سازی تجهیزات شهربازی اردبیل عنوان کرد: علیرغم اعلام به شهرداری‌ها، اکثر زمین‌های بازی استان فاقد گواهی ایمنی می‌باشند و انتظار می‌رود جهت جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، شهرداری‌های استان از فعالیت زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام نکرده اند جلوگیری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان ملی استاندارد از سال ۸۸ استانداردسازی تجهیزات شهربازی و وسایل زمین بازی را بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد کشور، ابلاغ کرد و در این راستا نظارت و بازرسی تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی در دستور کار ادارات استاندارد کشور قرار گرفت.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹۰ تجهیزات شهربازی در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد، ۱۲۲ مورد فعال و ۱۶۸ مورد نیز غیرفعال هستند.

وی یادآور شد:  ۴۹۶ بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی در سال گذشته انجام شده است که نسبت به برنامه عملیاتی در نظر گرفته شده ۱۶۶ درصد تحقق داشته است.

کد خبر 4940046

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل استاندارد اردبیل استانداردسازی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد تجهیزات شهربازی زمین های بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در روز جهانی زمین پاک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ ۲۲ آوریل مصادف با سوم اریبهشت، روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده است؛ روزی برای افزایش آگاهی نسبت به اهمیت حفظ و نگهداری از محیط زیستمان.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • نواختن زنگ سلامت در روز جهانی زمین پاک در اردبیل
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین