Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:06:33 GMT

سه تصفیه خانه فاضلاب در کردستان در حال ساخت هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۰۸۸

سه تصفیه خانه فاضلاب در کردستان در حال ساخت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کردستان، محمدحسین محمدی اظهار داشت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان کامیاران با اعتبار ۳۳۲ میلیارد ریال در دست اجرا است که این پروژه برای جمعیت ۸۰ هزار نفری شهر کامیاران برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان دیواندره با اعتبار ۴۱۱ میلیارد ریال در دست اجرا است که این پروژه برای جمعیت ۴۲ هزار نفری شهر دیواندره برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان دهگلان نیز با اعتبار ۴۰۹ میلیارد ریال در دست اجرا بوده و برای جمعیت ۴۰ هزار نفری شهر دهگلان برنامه‌ریزی شده است.

محمدی با بیان اینکه علاوه بر احداث این تصفیه خانه‌ها، ارتقا و توسعه تصفیه‌خانه های فاضلاب ایجاد شده نیز از جمله طرح‌های در دست اجرای شرکت آبفا است، یادآور شد: در این راستا سه تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان‌های مریوان، سنندج و سقز که در سال‌های گذشته به بهره برداری رسیده اند در دست ارتقا و توسعه هستند که طرح توسعه این تصفیه خانه‌ها با اعتبار مجموع حدود دو هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

کد خبر 4939869

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب کردستان محمد حسین محمدی تصفیه خانه فاضلاب ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد تصفیه خانه فاضلاب میلیارد ریال دست اجرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مجری طرح مجتمع‌های آبرسانی روستایی مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای ۳۳۰ روستای مناطق چابهار، قصرقند و دشتیاری آب با کیفیت و بدون کدورت تامین می‌شود.

حسن عابدی امروز یکشنبه (۲۶ فروردین) در بازدید از طرح تصفیه‌خانه آب در پیرسهراب گفت: این سامانه از چهار فیلتر رفع کدورت، سیستم هوادهی، بک‌واش و تجهیزات الکترومکانیکال لازم برای حذف کدورت و تصفیه فیزیکی آب تشکیل شده که راه‌اندازی آن، آب با کیفیت و بدون کدورت بیش از ۳۳۰ روستای واقع در شهرستان‌های جنوبی استان را تامین خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این پروژه در قالب طرح اضطراری انجام و وارد مدار شد و در کنار آن تصفیه خانه طرح با ظرفیت نهایی در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد که در سال‌جاری با ابلاغ اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز گفت: تصفیه‌خانه آب آشامیدنی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در جنوب این استان به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

علیرضا قاسمی اظهار کرد: در راستای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز جمعیت روستایی جنوب سیستان و بلوچستان چهار فیلتر تصفیه آب با اعتبارز ۵۵۰ میلیارد ریال در تصفیه‌خانه مجتمع روستایی زیرمجموعه سد زیردان در مدار بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط و نیاز منطقه طرح آبرسانی به روستاهای تلنگ، پلان و پیرسهراب در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا با مشارکت انجمن صنفی آب و فاضلاب ایران به عنوان خَیر، آبفای استان قم و مساعدت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عملیات بازسازی، نصب و راه اندازی چهار فیلتر حذف کدورت آب به حجم بیش از ۴۰۰ لیتر در ثانیه انجام و این فیلترها وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه اضطراری پیرسهراب حذف آبرسانی سیار برای روستاهای زیر مجموعه سد زیردان محقق شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • مصائب سفیدرود؛ از صید غیر مجاز تا آلودگی +تصاویر
  • ۱۵۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب مهران اختصاص یافت
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه است
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران با ۱۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل می‌شود
  • سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو