Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@15:25:13 GMT

عملکرد وال استریت ورای ناآرامی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۰۹۶

عملکرد وال استریت ورای ناآرامی‌ها

به گزارش اقتصادآنلاین، این در حالی است که در عین ناآرامی‌های آمریکا همچنان تنش‌های میان ایالات متحده و چین هم ادامه دارد.

بر این اساس شاخص داو جونز روز گذشته با ۰.۳۶ درصد، اس‌اندپی ۵۰۰ با ۰.۳۸ درصد و نزدک با ۰.۶۶ درصد صعود معاملات نخستین روز هفته را به پایان بردند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام بورس بازار سهام داوجونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان به چاله رسید!

نیسان موتور روز جمعه (۱۹ آوریل) برآورد سود عملیاتی سالانه خود را ۱۴.۵ درصد کاهش داد و دلیل آن فروش خودروهای کمتر از حد انتظار و سایر عوامل بود.

به گزارش ایسنا، سومین خودروساز بزرگ ژاپن، سود عملیاتی خود را به جای ۶۲۰ میلیارد ین برای سال منتهی به مارس ۵۳۰ میلیارد ین (۳.۴۳ میلیارد دلار)  تخمین می‌زند. اکنون سود خالص به جای ۳۹۰ میلیارد ین، ۳۷۰ میلیارد ین برآورد شده است.

نیسان اعلام کرد که فروش خودروهایش در مجموع به ۳.۴۴ میلیون دستگاه برای سال خواهد رسید که تنها دو ماه پس از بازبینی به ۳.۵۵ میلیون دستگاه کاهش یافته است که بخشی از آن به دلیل عملکرد ضعیف در چین است.

ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل نیسان اظهار کرد که عملکرد فروش سه ماهه نیسان به دلیل تقاضای قوی‌تر از حد انتظار ایالات‌متحده برای خودروهای هیبریدی آسیب دیده است، روندی که به ویژه به نفع خودروساز ژاپنی تویوتا بوده است.

بر اساس گزارش رویترز، ماکوتو اوچیدا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که فروش ضعیف‌تر در چین و تأثیر زلزله روز سال نو در شبه جزیره نوتو منجر به کاهش برآورد شد.

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه آمریکایی: حماس بنا دارد از قطر به یک کشور عربی دیگر نقل مکان کند
  • وال استریت ژورنال: حماس بنا دارد از قطر به یک کشور عربی دیگر نقل مکان کند
  • عملکرد مهارت‌آموزی در شهرستان دیر ۱۷۰ درصد رشد داشته است
  • احتمال انتقال مقر سیاسی حماس از قطر به کشور دیگر
  • اجرای ۹۰ پروژه عمرانی در منطقه دو شهرداری قم
  • حماس ممکن است مقر خود را از قطر منتقل کند
  • نیسان به چاله رسید!
  • تاثیرگذاری سعدی در ورای مرزهای ایران زمین
  • آمریکا یک میلیارد دلار دیگر تسلیحات به اسرائیل می‌دهد
  • مدیاتک چیپ دایمنسیتی ۶۳۰۰ را معرفی کرد؛ ۵۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتر نسبت به نسل قبل