Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل پیش از ظهر سه‌شنبه در دومین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان سمنان به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن اعلام هشدار جدی به مالکان انبارها و نمایندگی‌ها درباره احتکار خودرو اظهار داشت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار خودرو در استان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کاهش التهاب بازار مهم‌ترین رویکرد این سازمان در راستای اجرای این طرح نظارتی است، افزود: صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و جلوگیری از دپوی خودروهای خریداری‌شده از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

پذیرش خودرو بدون پلاک در پارکینگ‌ها جرم تلقی می‌شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه هرگونه اختصاص فضا برای احتکار و دپوی خودرو جرم است، خاطرنشان کرد: در صورت وجود و رؤیت خودروهای فاقد پلاک به‌عنوان دپو و احتکار تلقی می‌شود و به‌عنوان معاونت و شراکت در تخلف به مراجع تعزیری معرفی خواهند شد.

تشنه دل با تأکید بر اینکه بازار خودرو زیر ذره‌بین بازرسان سازمان صمت استان سمنان قرار دارد، تصریح کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران منوط به الصاق پلاک بر روی خودرو است و پذیرش خودرو در پارکینگ‌ها و انبارها بدون پلاک جرم تلقی می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت همیاری و همکاری آحاد مردم در اجرای این طرح بیان کرد: در صورت مشاهده دپوی خودرو صفرکیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر مراتب را به شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تأکید کرد: نمایندگی‌ها نیز از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.

کد خبر 4940050

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت خودرو نظارت و بازرسی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد معدن و تجارت استان سمنان سازمان صنعت بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آنها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

در این نامه آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو سال ۱۴۰۳، شایسته است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نسبت به نهایی نمودن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدام لازم صورت پذیرد آمارهای اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و....) قابل قبول است.

شایان ذکر است برای تعیین سقف ارزی سال ۱۴۰۳ سابقه واردات سال ۱۴۰۲ لحاظ خواهد شد. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت است.

کد خبر 6062753 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • واردکنندگان خودرو، برنامه واردات را اعلام کنند
  • واردکنندگان خودرو تا ۹ فروردین برآورد ارزی را اعلام کنند
  • مکاتبه ضیغمی با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز و ماه رمضان در ایرانشهر تشکیل شد