Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@22:46:43 GMT

‌سفر قریب الوقوع رییس جمهور ونزوئلا به ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۱۶۴

‌سفر قریب الوقوع رییس جمهور ونزوئلا به ایران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا از قصد خود برای سفر قریب‌الوقوع به ایران خبر داد و هدف از این اقدام را امضای توافق‌نامه‌های همکاری در حوزه انرژی و دیگر زمینه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به کمک ایران مبنی بر ارسال پنج کشتی حامل سوخت به ونزوئلا، گفت: وظیفه خود می‌دانم که شخصاً از مردم ایران تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آمریکا از سال میلادی گذشته، با هدف اعمال فشار برای براندازی دولت مادورو، کشور نفت خیز ونزوئلا را تحت یک رژیم تحریمی سخت قرار داد و چوب لای چرخ اقتصادی این کشور آمریکای لاتین گذاشت.

اما اعزام کشتی‌های حامل سوخت ایران که خود نیز طی سال گذشته، تحت فشارهای بی‌سابقه آمریکا بوده است، اثباتی بود بر این واقعیت که قلدری آمریکا نمی‌تواند مانع از داد و ستد مشروع در سطح بین‌المللی باشد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نیکلاس مادورو ونزوئلا آمریکا رییس جمهور ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» رییس‌جمهور این کشور، تصریح کرد: «تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است».

کد خبر 6081245

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • واکنش ایران به اقدام آمریکا برای تمدید تحریم نفتی ونزوئلا
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا