Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:10:59 GMT

کرونا برای اقتصاد آمریکا ۸ تریلیون دلار خرج خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۲۳۲

کرونا برای اقتصاد آمریکا ۸ تریلیون دلار خرج خواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، دفتر بودجه کنگره آمریکا (سی‌بی‌او) تخمین زد که ویروس کرونا در ۱۰ سال آینده ۷.۹ تریلیون دلار به فعالیت‌های اقتصادی آسیب خواهد زد.

این هشدار در حالی انجام می‌شود که تا کنون چندین تریلیون دلار بسته نجات مالی به اقتصاد آمریکا تزریق شده تا تأثیرات منفی پاندمی کرونا را خنثی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌بی‌او اعلام کرد: تا سال مالی ۲۰۳۰ ویروس کرونا باعث خواهد شد که تولید ناخالص داخلی واقعی (جی‌دی‌پی منهای تأثیر تورم) ۳ درصد نسبت به تخمین‌های قبلی انجام شده در ماه ژانویه (قبل از قرنطینه کرونا در آمریکا) کمتر شود.

سی‌بی‌او در ادامه هشدار داد: اقدامات انجام شده برای بسته شدن شرکت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی میزان خرج‌کرد مصرف‌کنندگان را پایین می‌آورد، در حالی که سقوط اخیر قیمت نفت، به شدت از حجم سرمایه‌گذاری در بخش انرژی آمریکا خواهد کاست.

کد خبر 4939782

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا رشد اقتصادی امریکا کمک مالی ویروس کرونا سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت تولید نفت حسین مدرس خیابانی بورس قیمت خودرو قیمت سکه بهار آزادی پیش فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: کره شمالی اولین رزمایش ضدحمله هسته ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت «ماشه هسته ای» خود با هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام داد تا «هشداری آشکار به دشمنانش» باشد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در این تمرین کره شمالی روز دوشنبه چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا در سواحل شرقی این کشور شلیک کرد. به عنوان بخشی از آزمایش سیستم مدیریت هسته ای سراسری، موسوم به ماشه هسته ای، نیروهای توپخانه این کشور در نمایش توانایی های هسته ای متنوع و اعتراض به مانورهای نظامی «تحریک آمیز و تهاجمی آمریکا و کره جنوبی» به اولین رزمایش این کشور پیوستند.

رهبر کره شمالی بر تمرین‌های شبیه‌سازی شامل نیروهای مانور در موقعیت ضدحمله هسته‌ای، و شلیک توپخانه با کلاهک‌های هسته‌ای ساختگی، در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای نظارت داشت. گمان می رود کره شمالی پس از قرار دادن موفقیت آمیز یک ماهواره شناسایی در مدار در ماه نوامبر، در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر است.

کد خبر 846622 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • بسته تسلیحاتی یک میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • زلنسکی به معنای واقعی کلمه اوکراینی‌ها را می‌کشد