Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@05:37:30 GMT

قرعه‌کشي طرح فروش فوق‌العاده سايپا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۲۵۷

قرعه‌کشي طرح فروش فوق‌العاده سايپا

خبرگزاری آریا- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از اجرای فرآیند قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده محصولات این گروه خودروسازی در روز یکشنبه 18 خرداد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از سایپا، سید جواد سلیمانی درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا 14 خردادماه به صورت 24ساعته ادامه خواهد داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان با سایر نهاد‌ها بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه از روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آن‌ها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز 18 خرداد حضور خواهند داشت.
مدیرعامل گروه سایپا اضافه کرد: قرعه‌کشی برای تخصیص 10 هزار دستگاه از 7 مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهاد‌های نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.
آقای سلیمانی گفت: اسامی منتخبان این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهاد‌های نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم 48 ساعت فرصت دارند تا به واریز وجه خودرو‌های انتخابی خود اقدام کنند.
وی همچنین از آغاز عرضه 30 هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه 30 هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.
وی گفت: اطلاعات تکمیلی این پیش فروش خودرو روز شنبه 17 خرداد اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرعه کشی فروش فوق العاده طرح فروش فوق العاده خواهد شد قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان فروش خودروهای برقی وارداتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ضیغمی افزود: به زودی عرضه خودروهای وارداتی جدید در سامانه آغاز می شود. قرار است فرایند خرید خودروهای وارداتی از شرکت ها را تسهیل کنیم و بزودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام می کنیم.

وی بیان کرد: در کنار سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه ای مجزا برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته ایم و در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین بار فروش این دسته از خودروها را آغاز می کنیم که شرایط خرید به مراتب راحت تری را از خودروهای وارداتی دیگر دارند.

ضیغمی تصریح کرد: اواخر سال گذشته تیراژ قابل توجهی از خودروهای خارجی به گمرکات کشور رسیده اند و در سال جدید، به دلیل مدیریت فضای تخلیه خودروها، قراردادهای جدیدی را با گمرکات دیگر منعقد کرده ایم.

مدیرعامل تاکسیرانی: ۴۰ هزار خودرو برقی جایگزین تاکسی فرسوده می شود

به گفته او، این روزها گمرکات خودرویی کشور حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی را در خود جای داده اند و به دنبال ترخیص و تحویل هرچه سریع‌تر این خودروها هستیم. به عنوان مثال گمرک بندر شهید باهنر بندر عباس، میزبان تیراژ به مراتب بالاتری از خودروهای وارداتی نسبت به دوره قبلی واردات است و از ابتدای سال جاری، حجم قابل توجهی از خودروهای برقی و بنزینی خارجی به گمرک شهید رجایی آمده اند.

کد خبر 843840 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • نفوذ شگفت‌انگیز گلزن سایپا به قلب دفاع خیبر! (ویدیو)
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • اختلاف فاحش قیمت کارخانه و بازار خودروهای سایپا !
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • قرعه نوشاد در مسابقات قهرمانى جهان ماکائو مشخص شد
  • اعلام زمان فروش خودروهای برقی وارداتی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ایکس ۲۲ پرو رکورد یک میلیون فروش جهانی را ثبت کرد