Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:49:42 GMT

اجرای طرح ترافیک از شنبه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۳۰۷

اجرای طرح ترافیک از شنبه

به گزارش افکارنیوز،

پیروز حناچی در مورد سرانجام اجرای طرح ترافیک گفت: طرح ترافیک از شنبه هفته آینده در تهران اجرا می‌شود و ما در شهرداری نیز نسبت به مانیتورینگ وضعیت ترافیک اقدام می‌کنیم.

اخبار اجتماعی- وی با بیان این‌که بنا بر این است که فاصله‌گذاری اجتماعی به طور کامل اجرایی شود، گفت: ترافیک وجوه دیگری نیز دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که سفرهای غیرضرور در تهران به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که آلودگی هوا رو به افزایش است، گفت: این مسئله خطرناک است و نباید بگذاریم که آلودگی بیشتر از حد مجاز بالاتر برود.

شهردار تهران به ایسنا گفت: یک الی دو هفته طرح را اجرا می‌کنیم و اگر لازم باشد نسبت به تنظیم مجدد و یا تجدیدنظر اقدام خواهیم کرد، هر چند که در حال حاضر ساعت اجرای طرح ترافیک به گونه‌ای است که کارمندان و افرادی که موظف هستند در محل کار خود حضور داشته باشند بتوانند از وسلیه شخصی خود استفاده کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح ترافیک شهرداری ترافیک آلودگی هوا ترافیک شهردار تهران شهرداری پیروز حناچی طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین

اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردادی قروین در اولین جلسه بررسی امکان سنجی اجرای طرح ترافیک شهر قزوین گفت: مطالعات طرح ترافیک قزوین با هدف کاهش بار هسته مرکزی شهر، کاهش آلودگی هوا و تشویق شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: محدوده طرح ترافیک، لزوم و عدم لزوم اجرای طرح، تعرفه گذاری آثار مثبت و منفی برای ساکنان و شاغلان، پیش بینی تسهیلات حمل و نقل خطوط تندروی اتوبوسرانی، پارکینگ طبقانی، پیاده راه‌ها و سایر موضوعات حمل و نقلی از جمله موضوعات مهمی هستند که در این طرح مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد.

عرشیان با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک با محدود کردن تردد خودرو‌ها در مرکز شهر به کاهش ترافیک و بهبود جریان آن کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: انجام این مساله همچنین در کاهش انتشار آلایندگی‌های ناشی از ترافیک و بهبود کیفیت هوا نیز بسیار موثر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردادی قروین یادآور شد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی و هزینه‌های ورود به محدوده طرح بدون شک شهروندان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هم تشویق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • آغاز مطالعات طرح ترافیک شهر قزوین