Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر شورای صنفی نمایش گفت: براساس آخرین برنامه ریزی‌ها هفته آینده نخستین جلسه شورای صنفی نمایش با حضور اعضا برگزار خواهد شد تا درباره بازگشایی سینما‌ها و چگونگی این بازگشایی بحث و تبادل نظر شود. تاریخ انتشار: 11:41 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۸۱۴

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون زمان بازگشایی سینماهای تهران گفت: براساس آخرین برنامه ریزی‌ها هفته آینده نخستین جلسه شورای صنفی نمایش با حضور اعضا برگزار خواهد شد تا درباره بازگشایی سینماها و چگونگی این بازگشایی بحث و تبادل نظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: این جلسه تماما درون صنفی بوده و نتیجه آن به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود تا در صورت تایید این ستاد ما بتوانیم بازگشایی سینماها را رقم بزنیم، موضوعات مختلفی در دستور جلسه هفته آینده در نظر گرفته است و به محض برگزاری تمامی آنها اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

دبیر شورای صنفی نمایش درباره دستورالعمل یا همان پروتکل بهداشتی مرسوم برای بازگشایی سینماها اظهار کرد: نحوه و چگونگی بازگشایی و اینکه فیلم‌ها در چه شرایطی و با چه تعداد مخاطب اکران شوند در برنامه دستور جلسه هفته آینده قرار گرفته است، امیدواریم بتوانیم در این جلسه به نقطه نظر خوبی برای چگونگی بازگشایی سینماها برسیم. 

شایسته درباره اخبار ضد و نقیض پیرامون بازگشایی سینماها طی هفته آتی خاطرنشان کرد: واقعیت امر من هم اخباری از این دست زیاد شنیده ام، بسیاری می‌گویند که سینماها به طور قطع هفته آینده باز خواهد شد اما هنوز از هیچ مرجع اصلی وزارت ارشاد و یا سازمان سینمایی بیانیه و یا نامه ای در این قبال به ما نرسیده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران بازگشایی سینماها شورای صنفی نمایش هفته آینده خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای امروز استان صاف تا کمی ابری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده عبور متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو از کشور و استان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سبب افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و در بعضی مناطق احتمال رگبار و رعدوبرق خواهد شد.
بر این اساس طی فردا جمعه احتمال وقوع رگبار محدود به نوار شرق استان خواهد بود، اما طی روز‌های شنبه و سه شنبه در همه مناطق استان احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
از نظر دمایی بررسی‌ها حاکی از تداوم روند افزایشی دما بویژه دمای شبانه در چهار روز آینده است.

دیگر خبرها

  • بررسی یک احتمال عجیب؛ سری آ با ۶ سهمیه در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود؟
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • شورای امنیت عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد