Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال صلاح دانست نفرات جدیدی را اضافه کند و قطعا این افراد می‌توانند به تیم کمک کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید رمضانی در خصوص انتصاب معاونان جدید در باشگاه استقلال اظهار داشت:

مدیریت باشگاه صلاح دانست که این افراد می‌توانند به باشگاه استقلال کمک کنند و این افراد را به باشگاه آوردند، قطعا این افراد توانایی این را دارند تا به استقلال کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه استقلال تا قبل از فولاد بازی تدارکاتی دارد یا خیر، گفت:

ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که سه دیدار تدارکاتی داشته باشیم که مجوز انجام این بازی‌ها را ندادند و ما بدون بازی تدارکاتی به مصاف فولاد می‌رویم.

سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص دستیار خارجی مجیدی خاطرنشان کرد:

لکیچ دستیار اول مجیدی قراردادش با استقلال تمام شد و مجیدی نیازی به او نداشت اما یک دستیار دیگر مدنظر کادرفنی است که در صورت صدور مجوز وزارت ورزش با او وارد مذاکره خواهیم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال سرپرست تیم فوتبال استقلال سعید رمضانی باشگاه استقلال سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست و شاید به خاطر این مسائل حتی دست از کار هم بکشد. هرچند که سسما همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و باید دید طی روزهای آینده چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!