Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه جاکارتاپست ، شرکت بهره‌برداری از سامانه حمل و نقل عمومی شهر جاکارتا در صفحات خود در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد: همانطور که مشخص شده است کووید-۱۹ از طریق قطرات کوچک بزاقی افراد مبتلا هنگام عطسه ، سرفه یا حتی حرف زدن قابل انتقال است و از این رو مسافران باید سکوت اختیار کنند.

مسئولان ام‌آرتی جاکارتا که از اواخر ماه مارس سال گذشته میلادی (فروردین ۹۸) آغاز به کار کرده است ، از ماه مارس سال جاری حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را  به هنگام استفاده از این قطارهای درون شهری الزام کرده و در قطارها صرفا باید کمی بیش از نیمی از ظرفیت صندلی‌ها مسافر سوار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها در رسانه‌های اجتماعی اندونزی نیز حاکی است که شرکت حمل و نقلی "کرالا کامیوتراندونزی" (KCI) نیز قرار است ممنوعیت حرف زدن مسافران در قطارها را اعلام کند.

انتظار می‌رود که دولت جاکارتا تعدادی پروتکل جدید را از جمله کاهش برخی مقررات محدودیت‌های گسترده اجتماعی را از روز پنجم ژوئن (جمعه ۱۶ خرداد) اعلام کند تا امکان فعالیت های اجتماعی و اقتصادی بیشتری فراهم شود.

تاکنون موارد مثبت کووید-۱۹ در اندونزی به ۲۶ هزار و ۹۴۰ مورد رسیده و یک هزار و ۶۴۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. بیشترین شمار تلفات کرونا در استان جاکارتا با ۵۱۸ مورد بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا جاکارتا حمل و نقل مسافری اندونزی پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جاکارتا حمل و نقل مسافری اندونزی ویروس کرونا جاکارتا حمل و نقل مسافری اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده