Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مصداق اقتصاد مقاومتی همین پنج کشتی ایرانی حامل بنزین است که در زیرگوش آمریکا به ونزوئلا رسید و هنوز این دولت باور ندارد که چنین اتفاقی افتاده است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 13 خرداد) پارلمان، گفت: آمریکا از برجام خارج شد و سود سپردههای بانکی کاهش پیدا کرد، نقدینگی سرازیر بازار شد و طی چند ماه قیمت دلار به 18 هزار تومان رسید و بعد پول ملی سقوط کرد، اینها دستاوردهای نوبخت و رئیس وقت بانک مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جریان شیفته و خودباخته غرب و آمریکا ببینند که این روزها در آمریکا چه خبر است؛ کمیسیون امنیت ملی مجلس در سال 96 به دلیل سقوط پول ملی از مسئولان بانک مرکزی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، وزارت اقتصاد و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دعوت کرد تا پیگیری کند چرا پول ملی سقوط کرده و خزانه خالی شده است. 

یک نماینده مجلس: روند کاهشی قیمت ارز ادامه می‌یابدتاکید روحانی بر ضرورت کنترل قیمت ارز و جلوگیری از افزایش نرخ آنرئیس سابق کمیسیون اقتصادی: سیاست‌ها و برنامه‌های اخیر ارزی هوشمندانه بود/حباب قیمت ارز در حال شکستن است

نماینده مردم مشهد در مجلس خطاب به نمایندگان، گفت: باید از این دولت تعهد بگیرید که امثال فتنه بنزینی را به وجود نیاورد.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: متأسفانه اقتصاد برجامی در مقابل اقتصاد مقاومتی صف‌آرایی کرد، مصداق اقتصاد مقاومتی همین پنج کشتی ایرانی حامل بنزین است که در زیرگوش آمریکا به ونزوئلا رسید و هنوز این دولت باور ندارد که چنین اتفاقی افتاده است.

وی با بیان اینکه دومین اتفاق به عنوان نقطه تاریک این دولت در اقتصاد فتنه بنزینی بود، گفت: در حالی که مجلس هر ساله تصویب می‌کرد 15 تا 20 درصد قیمت حامل‌های انرژی افزایش یابد، دولت بدون اجرای این مصوبه یک شبه تصمیم گرفت قیمت بنزین را افزایش دهد و آقای روحانی صبح بعد از بیدار شدن از خواب  متوجه این موضوع شد و بعد هم فاجعه به‌وجود آمد.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: رئیس‌جمهور شخصا و کتبا به سیف رئیس وقت بانک مرکزی دستور داد که ظرف 3 سال، 36.1 میلیارد دلار ارز خزانه به بازار وارد شد، اما این ارز به همراه 80 تن طلا در اختیار 3 باند قاچاق ارز، کالا و موادمخدر قرار گرفت و سر از سلیمانیه عراق که تحت مدیریت آمریکا و عربستان سعودی بود، درآورد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه کنترل بازار یکی از وظایف حاکمیت است و قیمت ارزاق عمومی باید کنترل شود، گفت: در گزارش آقای نوبخت متوجه نشدیم که این گزارش درباره ایران بود یا عراق و افغانستان، زیرا اظهارات وی با مسائل کف بازار و جامعه مانند ارزاق عمومی و خرید مردم تفاوت بسیاری دارد.

وی تأکید کرد: 490 هزار میلیارد تومان حجم نقدینگی در سال 92 و در زمان تحویل دولت به آقای روحانی بود، اما در پایان خرداد امسال حجم نقدینگی 2 هزار و800 میلیارد تومان شد، شما با چه برنامه‌ای نقدینگی را افزایش دادید؟

نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به وضعیت بازار بورس، اظهارداشت: این روزها درِ بورس را باز کرده‌اید و دارایی مردم بدون آنکه در بورس برنامه‌ای داشته باشید به این سمت حرکت کرده، هنوز سفته بازی ارز، دلار، خودرو وجود دارد و لایحه جدیدِ شما برای هدایت نقدینگی کجاست؟

کریمی‌قدوسی خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: یادتان است که در ابتدای مجلس دهم به ما گفتید به نظام بانکی دست نزنید زیرا به زودی لایحه اصلاح آن را ارائه خواهیم کرد، اما این لایحه کجاست؟، 8 سال در این دولت نتوانستید اصلاح نظام بانکی را در قالب لایحه به مجلس تقدیم کنید.

نماینده مردم مشهد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آقای روحانی قهرمان بود، اما قهرمان در برانگیختن مردم که دو مصداق آن در سال‌های 96 و 98 با وجود کشته‌های بسیار و سقوط پول ملی قابل لمس است، آقای روحانی سلحشور بود، اما سلحشور در خواباندن مدیریت جهادی، سیاست و امنیت و نظام بانکی.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط خودکفایی در تولید بنزین جواد کریمی‌ قدوسی نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودکفایی در تولید بنزین جواد کریمی قدوسی نمایندگان مجلس مجلس خودکفایی در تولید بنزین جواد کریمی قدوسی نمایندگان مجلس مجلس نماینده مردم مشهد در مجلس اقتصاد مقاومتی کریمی قدوسی قیمت ارز پول ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

کریمی قدوسی نماینده اصولگرای فعلی مجلس که از رسیدن به مجلس دوازدهم بازمانده است در توییتی تلویحا مدعی فاصله یک هفته ای ایران با آزمایش شد.   به گزارس انتخاب، کریمی قدوسی‌ نماینده مشهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری چندی پیش نیز قبل از عملیات ایران علیه اسرائیل با انتشار پستی در توئیتر نوشته بود: بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی در ساعت آینده این شرور خواهد فهمید که من بعد در هر کجای دنیا دست به ترور شخصیت های جبهه مقاومت بزند باز با سجیل و خیبرشکن و شهاب ایرانی تنبیه خواهد شد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • واکنش فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی