Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام بهمن مرادنیا به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(رە) و قیام خونین ۱۵ خرداد آمده است:

 چهاردە خرداد، یکی از غمبارترین روزها در تاریخ انقلاب اسلامی و حیات سیاسی مردم آگاه و متدین ایران در تاریخ معاصر به شمار می‌رود، روزی که مردم، رهبری فرزانه، سادە زیست و نماد مبارزە با کفر و اسکتبار ستیزی را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توکل بر خدای یگانە و الگو پذیری از آموزه های الهی و مهم آن شخصیت تاریخ ساز می توان گام های بلندتری در راە اعتلای اسلام و انقلاب‌ برداشت.

دیگر مناسبت اندوهناک خردادماە، قیام خونین مردم در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است کە پس از دستگیری امام راحل توسط رژیم شاه صورت گرفت و در پی تظاهرات گستردە شمار زیادی از مردم انقلابی و جوانان عدالت خواە این مرز و بوم بە خاک و خون کشیدە شدند، این رویداد تاریخی نقطە عطفی در شروع انقلاب مستضعفان و فرودستان علیە ظلم حکومت شاهنشاهی بود کە در نهایت بە پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماە ۵۷ ختم شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرە شهدای انقلاب و خصوصا قیام خونین ۱۵ خرداد ، سالگرد عروج ملکوتی وجانگداز حضرت امام خمینی(رە) را بە همە مردم انقلابی، متدین و فهیم استان کردستان تسلیت عرض می‌کنم.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد کردستان سنندج رحلت امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد کردستان سنندج رحلت امام خمینی ره قیام ۱۵ خرداد کردستان سنندج رحلت امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898087

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان