Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دبیرخانه و دبیرهیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی، از صدور احکام (تکمیلی، تمدیدی و جایگزینی ) 37 نفر از اعضای حقیقی هیات اجرایی معین جذب ۲۰ واحد استانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، مریم ابراهیمی رئیس دبیرخانه و دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی، از صدور احکام (تکمیلی، تمدیدی و جایگزینی ) ۳۷ نفر از اعضای حقیقی هیات اجرایی معین جذب ۲۰ واحد استانی این دانشگاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دبیرخانه و دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی و مدرسین دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: بنا به مصوبه جلسه  ۱۰۵و ۱۰۶ هیات اجرایی جذب دانشگاه جامع علمی کاربردی، تعداد ۲۰ حکم تکمیلی اعضای حقیقی واحدهای استانی؛ آذربایجان غربی، سمنان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی، هرمزگان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، قزوین، مازندران، بوشهر و تعداد ۱۶ حکم تمدیدی واحدهای استانی؛ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، البرز، بوشهر،خراسان رضوی،گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، سمنان و کرمان و تعداد ۱ حکم جایگزینی؛ واحد استانی زنجان صادر شد.

وی گفت: با معرفی چهار عضو از واحدهای استانی البرز، سیستان و بلوچستان، چهارمحال بختیاری و لرستان طی روزهای آتی، اعضای هیات اجرایی معین جذب در سراسر کشور تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مریم ابراهیمی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی هیات اجرایی جذب واحدهای استانی اعضای حقیقی اعضای هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • صدور ۳۱ حکم جایگزین حبس در آذربایجان غربی در حمایت از محیط زیست
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت