Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید مجتبی حسینی» مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری و مرکز افق این بقعه متبرکه در همایش آموزشی هیئت‌امنای بقاع متبرکه کشور از استان مازندران به‌عنوان «مدیر نمونه مرکز افق» کشور معرفی و از وی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «صاحب نجفی» امروز (13 خرداد) به خبرنگاران گفت: همایش آموزشی هیئت‌امنا بقاع متبرکه کشور با حضور 50 مدیر اجرایی و هیئت‌امنای آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص در مشهد مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران افزود: مراسم اختتامیه این همایش نیز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید مهدی خاموشی» نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد که از مدیران و هیئت‌امنای برتر کشور تجلیل به عمل آمد.

 

وی ادامه داد: در این مراسم با حضور نماینده ولی‌فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه از «سید مجتبی حسینی» مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری و مرکز افق این بقعه متبرکه از استان مازندران به‌عنوان «مدیر نمونه مرکز افق» کشور تجلیل به عمل آمد.

 

نجفی، عمده فعالیت مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری را اجرای موفق رزمایش ضیافت همدلی، فعال بودن در فضای مجازی و سایت امامزادگان، تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن بقعه و منطقه در مقابله با شیوع کرونا، اجرای دستورالعمل‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای طرح سوگواره یاس نبوی، آرامش بهاری، گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ضیافت الهی، برپایی کاروان نسیم انتظار، کاروان نسیم کرامت و سایر مناسبت‌ها اعلام کرد.

 

وی افزود: ارائه فعالیت‌های اجتماعی در راستای کاهش بزهکاری، اعتیاد و طلاق با تشکیل و برپایی کلاس‌های قدم‌های دوازده‌گانه ترک اعتیاد، کلاس‌های سبک زندگی اسلامی، ترتیل خوانی، کلاس آموزش قرآن کریم در طول سال، برگزاری محافل تفسیر قرآن کریم، ارائه خدمات رایگان پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با همکاری مرکز بهداشت از دیگر فعالیت‌های مرکز افق آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ضیافت همدلی ضدعفونی کردن معابر تولید ماسک کاهش بزهکاری اعیاد شعبانیه مشهد مقدس آستان مقدس امامزاده عباس اوقاف و امور خیریه مدیر اجرایی مرکز افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی پیش ازظهر دوشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقدیم ۱۰ هزار و چهارصد شهید و ۱۷۴ هزار رزمنده و ایثارگران دیار علویان را نشانه‌ای از ولایتمداری و مجاهدت مردمان این خطه عنوان کرد.

این مسئول با اعلام اینکه اعتبارات سفر اول ریاست جمهوری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران تقریباً به طور کامل جذب شده است، اظهار امیدواری کرد نگاه ویژه‌ای در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سفر دوم بوجود آید.

در این نشست محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردم مازندران در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار امیدواری کرد با اختصاص اعتبارات لازم، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حداقل زمان ممکن مورد بهره برداری مردم و جوانان استان قرار گیرد.

در حاشیه این دیدار جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران و «علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری و «علی طالبی» فرماندار میاندورود در دفتر معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار شد و آخرین وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بررسی شد.

کد خبر 6085387

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس