Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:56:29 GMT

۳۰ هکتار اراضی کشاورزی کرج آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۶۲۷

۳۰ هکتار اراضی کشاورزی کرج آزادسازی شد

اسماعیل صارمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:  این اراضی در قالب ۴۳ مورد ساخت وساز غیر مجاز تغییر کاربری داده شده بود.

وی از افزایش مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در کلانشهر کرج خبر داد و اظهار داشت که این برخوردها هشدار به زمین خواران و تشویق افرادی است که به قانون احترام می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارمی بیان داشت: اراضی کشاورزی بستر تولید هستند و امنیت غذایی مردم از این بستر تامین می شود.

مدیر جهاد کشاورزی کرج اضافه کرد:‌ رفع تصرف ها در قالب اجرای تبصره  ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی بر اساس پیگیری های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و باحکم مرجع قضایی در خیابان خدایارخان ۲ منطقه ماهدشت کرج اجرا شده است.

صارمی  حفاظت از اراضی کشاورزی را وظیفه همگانی دانست  و گفت: این امر صرفا بر عهده دستگاه ها و ادارات نیست و لازم است تا شهروندان ضمن آگاهی از ضرورت حفظ کاربری اراضی در این راه با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

وی از شهروندان خواست از طریق سامانه ۱۳۱  جهاد کشاورزی را در حفظ و حراست از باغات و زمینهای کشاورزی همراهی کنند.

شهرستان کرج دارای پنج هزار و ۵۳۰ هکتار اراضی باغی و سه هزار و ۹۶۳ هکتار اراضی  زراعی می باشد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تصرف اراضی اراضی کشاورزی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تصرف اراضی اراضی کشاورزی استان البرز وزارت جهاد کشاورزی تصرف اراضی اراضی کشاورزی استان البرز اراضی کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد