Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قرار است در اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال هم بحث و گفت‌وگو شود. تاریخ انتشار: 11:58 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۸۵۱

خبرگزاری میزان - قرار است اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه فدراسیون والیبال بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) برگزار شود. در این جلسه پیرامون دو مسئله مهم بحث خواهد شد که یکی از آنها مربوط می‌شود به آیین‌نامه برگزار مسابقات لیگ برتر والیبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین‌نامه که به تازگی دچار تغییر شده با انتقادات زیادی همراه بوده است. یکی از مواردی که در آن آمده مربوط می‌شود به اینکه یک شهر نمی‌تواند همزمان دو تیم در لیگ برتر داشته باشد.

موضوع بعدی که در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال پیرامون آن صحبت خواهد شد، انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال است.  این احتمال وجود دارد که در این جلسه تکلیف داخلی یا خارجی بودن سرمربی آینده تیم ملی والیبال مشخص شود.باید دید در نهایت چه تصمیماتی در اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: داورزنی: تصمیمات کمیته داوران سلیقه‌ای نباشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال هیئت رئیسه فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام