Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:45:24 GMT

کشف یک تن نخ خارجی قاچاق در نظرآباد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۶۸۲

کشف یک تن نخ خارجی قاچاق در نظرآباد

سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در  اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارزپلیس آگاهی  شهرستان "نظرآباد" هنگام گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار نخ مشکوک و دستور توقف خودرو را صادر کردند.
 در بازرسی از خودرو، یک تن نخ خارجی قاچاق شامل ۴۰ کارتن ۲۵ کیلوگرمی که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات را بنا به اظهار نظر کارشناسان پنج میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
 

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی البرز کالای قاچاق نظرآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی البرز کالای قاچاق نظرآباد فرماندهی نیروی انتظامی البرز کالای قاچاق نظرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید

طاها سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میزان صادرات صورت گرفته از طریق گمرکات کردستان هزار و ۱۰۲ تن معادل با ۵۱۸ میلیون دلار بود و میزان صادرات صورت گرفته از طریق سایر گمرکات نیز ۴۹۱ هزار تن معادل ۳۱۳ میلیون دلار بوده است.

وی به میزان واردات ثبت سفارش شده از طریق گمرکات کردستان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ میزان واردات ۳۳ هزار و ۶۰۰ تن معادل با ۳۶۳ میلیون دلار بوده است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: همچنین حجم ترانزیت صورت گرفته در سال گذشته از طریق گمرکات کردستان ۲ هزار و ۵۹۶ تن بوده که ۳ هزار و ۷۸۴ میلیون دلار ارزش داشته است.

سمیعی جمع کل مبادلات تجارت خارجی در سال ۱۴۰۲ را ۴ هزار و ۲۲۳ تن عنوان کرد و ادامه داد: ارزش دلاری این میزان مبادله ۴ هزار و ۹۷۸ میلیون دلار بوده است.

وی هدف صادراتی تعیین شده برای سال گذشته را ۴۸۸ میلیون دلار عنوان کرد و یادآور شد: عملکرد ۱۲ ماهه این حوزه در سال گذشته نشان از تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی دارد.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: مهمترین اقلام صادراتی از طریق گمرکات کردستان تخم خوراکی ماکیان، گوجه فرنگی زراعی، محصولات آهنی اسفنجی، تراکتور کشاورزی و سیب تازه بوده است.

سمیعی گفت: طلای خام، آلیاژ آلومینیوم کار نشده، دستگاه تهویه مطبوع ۲ تکه، قراضه و ضایعات انباره‌های سرب و قراضه و ضایعات آلومینیوم نیز از مهمترین اقلام وارداتی بوده است.

وی با بیان اینکه عراق، افغانستان، سوریه، ترکیه و هند کشورهای عمده هدف صادراتی ایران بوده‌اند، اظهار کرد: عراق، چین، امارات متحده عربی، ترکیه و آلمان نیز کشورهای عمده مبدا وارداتی کشور بوده‌اند.

کد خبر 6087073

دیگر خبرها

  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۴۳ تن گاز مایع قاچاق در راسک
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی