Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی قرار است طبق برنامه اعلام شده، شهریورماه سال جاری در حاشیه رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان در صربستان، برگزار شود و احتمال این نیز وجود دارد که به توجه به شیوع ویروس کرونا این رویداد با چندماه تاخیر انجام شود.

فدراسیون کشتی ایران با توجه به سوابق ارزشمند قهرمانی «حمید سوریان» در رقابت‌های المپیک و جهان و همچنین محبوبیت این قهرمان ملی کشورمان در بین کشتی‌گیران دنیا، وی را بعنوان نماینده رسمی کشورمان برای حضور در انتخابات هیات رییسه به اتحادیه جهانی کشتی معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سوریان نایب ریس فدارسیون کشتی در کارنامه قهرمانی خود یک مدال طلای المپیک و ۶ مدال طلای کشتی فرنگی جهان را ثبت کرده است.

برچسب‌ها اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان صربستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان صربستان اتحادیه جهانی کشتی حمید سوریان صربستان اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور

این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر مطرح کشورمان همزمان به تورنمنت رنکینگ جهانی مجارستان اعزام شوند.

به گزارش مشرق، مسابقات رنکینگ جهانی ۶ تا ۹ ژوئن به میزبانی مجارستان برگزار خواهد شد که تعدادی از کشتی‌گیران کشورمان به این رویداد اعزام می‌شوند. با توجه به اینکه در وزن ۸۶ کیلوگرم هنوز تکلیف کشتی‌گیر اعزامی به المپیک پاریس مشخص نشده کادر فنی احتمال زیاد حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور را در این وزن به مجارستان اعزام می‌کند.

کادرفنی برای اینکه ببیند وضعیت کتف حسن یزدانی در یک رویداد ورزشی چقدر بهبود یافته او را اعزام خواهد کرد.در مورد کامران قاسم‌پور هم با توجه به اینکه او ۴ سال در ۸۶ کیلوگرم کشتی نگرفته و وزن اصلی او ۹۰ کیلوست، به مجارستان اعزام می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران