Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان خوزستان، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در این بیانیه که روز سه شنبه منتشر شد آمده است: در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: امسال درحالی در سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می نشینیم که آرمان های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشورهای  همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین ها در اروپا ، آفریقا و آمریکا به گوش می رسد و انشاالله به زودی زود این فریادهای عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان ، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

روابط عمومی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران ، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می نماید.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای ۱۵خرداد به علت پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم امسال در استان خوزستان برگزار نمی شود.                                                  

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اهواز رحلت امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اهواز رحلت امام خمینی ره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اهواز رحلت امام خمینی ره امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار بوده و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزای ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز _چهارشنبه پنجم فروردین_ در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و همچنین پیروزی و خلق حماسه بزرگ مردم غزه در شکست سیاست‌ها و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار کرد: حقیقتاً امروز با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مظلوم و مقتدر غزه، مسئله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته و به مسئله جهان بشریت تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مردم دنیا با تمام وجود از رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا تنفر دارند و نسبت به مردم مظلوم غزه عشق می‌ورزند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حرکت بزرگ و حماسی نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی رویدادی بی‌نظیر بود که شکست‌های آن برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است، تصریح کرد: آنچه امروز برای همه مردم دنیا به اثبات رسیده حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن از جمله جمهوری اسلامی است که رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ریشه همه ناامنی‌ها در منطقه و یک موجودیت ضد صلح است.

آیت‌الله رئیسی در ادامه هرگونه تحرک دیپلماتیک آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را فریبکارانه دانست و با بیان اینکه امروز کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی با این رژیم جنایتکار بودند در پیشگاه مردم خود سرافکنده و شرمگین هستند، افزود: وقایع اخیر غزه یک رسوایی بزرگ دیگر برای آمریکا و برخی کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و در واقع ماهیت و چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا و غرب را برای ملت‌های دنیا عیان ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار به تلاش‌های جامع جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد هم‌افزایی در میان کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخت و ضمن انتقاد از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده‌اند که بزرگ‌ترین جنایت جنگی تاریخ و نسل‌کشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته است و محکوم است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بی‌تردید پیروزی قطعی و نهایی از آن ملت فلسطین است و شکست فرجام رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود از خدای متعال برای شهدای عالیقدر غزه علوّ درجات و برای مجروحان و بازماندگان شفای عاجل و صبر و بردباری مسئلت کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار است و همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

رویکرد دینی و اعتقادی به حمایت از فلسطین ناشی از نگاه ریشه‌دار ایران است

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین، ساکنان غزه و مجاهدان در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی به دولت و ملت ایران و قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نگاه دینی و اعتقادی به حمایت از مسئله فلسطین را ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی مفصل از وقایع جاری و چشم‌انداز تحولات در غزه افزود: عملیات طوفان الاقصی دستاوردهای کم‌نظیری برای ملت فلسطین به همراه داشته است.

منبع: ایرنا کد خبر 739724

دیگر خبرها

  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • به حمایت از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده
  • بهره‌مندی ۱۵ هزار نفر از خدمات گردشگری دریایی در خوزستان
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود