Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:27:28 GMT

ممنوعیت تولید و فروش مانتو‌های جلوباز و شیشه‌ای

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۴۹۷۰

ممنوعیت تولید و فروش مانتو‌های جلوباز و شیشه‌ای

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ نادر مرادی با بیان اینکه با نزدیک شدن به فصل گرما، شاهد تغییر پوشش تعدادی از بانوان و استفاده از مانتو‌های جلوباز و شیشه‌ای هستیم، در این رابطه اظهار کرد: این نوع رفتارها، همواره اعتراضات مردمی را به همراه دارد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران ادامه داد: این پلیس در پاسخگویی به مطالبات مردمی، جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد که درباره عدم تولید و عرضه مانتو‌های جلوباز تمهیداتی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه اتحادیه پوشاک با نصب بنر در پاساژ‌ها و مجتمع‌های مخصوص فروش و عرضه پوشاک، نسبت به عدم تولید و عرضه این نوع پوشاک‌ها اطلاع‌رسانی کرده است، تصریح کرد: در صورت تخلف توسط متصدیان، واحد صنفی با دستور قضائی توسط پلیس پلمب خواهد شد.

وی درباره چگونگی نظارت بر فروش مانتو‌های شیشه‌ای و جلوباز در مزون‌ها و شبکه‌های مجازی خاطرنشان کرد: پلیس با رصد لحظه‌ای فضای مجازی تمام این افراد را شناسایی خواهد کرد؛ در حال حاضر نیز تعدادی از تولیدی‌ها و مزون‌هایی که در این فضا این نوع مانتو‌ها را تبلیغ می‌کنند شناسایی شده که با هماهنگی‌های قضائی، برخود قانونی با این صنوف صورت خواهد گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: مانتو های جلوباز پاساژ ها صنوف مانتو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس دستور العمل کاهش مصرف پلاستیک و شیوه‌ نامه اجرایی ماده سه مصوبه هیئت وزیران مقرر شد از این هفته ارائه کیسه پلاستیک در فروشگاه‌های سراسر استان همزمان با کشور رایگان نباشد تا مصرف آن کمتر شود.
یوسفی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این فکر دولت کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در جهت حذف مصرف آن است، ادامه داد: ۱۰ تا ۱۲ درصد پسماند‌های شهری و خانگی پلاستیک‌هایی هستند که قابلیت چند بار استفاده دارند یا می‌توان کمتر از آنها استفاده کرد.
او بدون اشاره امکان بازیافت پلاستیک در صورت مدیریت پسماند افزود: آلایندگی‌هایی که این پلاستیک‌ها با ورود به طبیعت ایجاد می‌کنند برای محیط زیست، سلامت و خاک بسیار مضر است.
یوسفی افزود: از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته زمین پاک است که شعار آن «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک» و «نجات زمین» طراحی شده که در زمینه کاهش مصرف پلاستیک پویش «مسیر سبز، ایران پاک» اجرا شده و تاکنون ۱۰ هزار پاکت زباله از پلاستیک‌های رهاشده در طبیعت با مجموع وزن ۴۰ تن جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • ممنوعیت فروش فرآورده‌های دارویی در عطاری‌ها
  • ممنوعیت عرضه دارو‌های گیاهی در عطاری‌ها
  • آیا دستمزد پائین کارگران می‌تواند، جوابگوی مسکن، پوشاک و خوراک آنها باشد؟
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد