Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:38:56 GMT

نظارت و بازرسی از صنوف همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۱۱۸

نظارت و بازرسی از صنوف همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ذوالقدری، بیان داشت: روز گذشته جلسه‌ای در استانداری تهران با ریاست معاون استاندار تشکیل و در خصوص ادامه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور با همکاری سازمان‌های مربوطه تاکید شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی از صنوف مختلف با پایان یافتن مبارزه با کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: در این جلسه معاون استاندار تاکید کرد شیوع و گسترش کرونا ادامه دارد و مسئولان ذیربط باید به زیر مجموعه‌های خود تاکید کنند که حتماً صنوف های مختلف پروتکل‌ها بهداشتی، فاصله اجتماعی و بهداشت را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: چند گروه از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازرسان اصناف و پلیس اماکن عمومی استانداری و سازمان حمایت برای بازرسی از صنوف شهر تهران تشکیل خواهد شد و وظیفه این گروه مراجعه به محل‌های اصناف و بررسی رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا توسط متصدیان صنوف است.

سردار ذوالقدری افزود: آمارها نشان می‌دهد تعداد فوتی‌ها و بیماران کاسته شده ولی تعداد افراد مبتلا شناسایی شده افزایش یافته است که این حاکی از ادامه شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین با بازگشایی همه صنوف اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود قطعاً با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه قرار است از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بیشتر به موارد بهداشتی را مطرح کنند، ادامه داد: بازرسی‌های مشترک احتمالاً از پایان هفته جاری آغاز خواهد شد.

سردار ذوالقدری در خصوص زمان بازگشایی تالارهای پذیرایی، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی تالارهای پذیرایی اندیشیده شد تا این صنوف نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بتوانند به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.

کد خبر 4940105

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی صدا و سیما ویروس کرونا پلیس امنیت عمومی جشن عروسی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه نیروی انتظامی کمیته امداد امام خمینی وضعیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی احتکار مجلس شورای اسلامی آتش سوزی شیوع کرونا بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه