Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامزاده گفت: خادمیاران رضوی استان مازندران برای رونق بخشیدن به سفره نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال ۲۵ هزار سبد کالا به ارزش ۷ میلیارد تومان در راستای رزمایش مواسات تهیه و توزیع کردند.

«محمد اسماعیل امامزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری اظهار کرد: خادمیاران رضوی در پی شیوع کرونا و لغو رزروهای خدمتی خادمیاران رضوی با تولید ماسک و لباس‌های مخصوص پزشکان و پرستاران، توزیع غذا و اقلام متبرک در بیمارستان‌ها و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، گرداندن پرچم متبرک حضرت رضا (ع) بین بیماران و عیادت از آنان در بیمارستان‌ها، ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان در قالب طرح‌های «نسیم مهر رضوی» و «سفره مهربانی» در حال انجام‌وظیفه در قبال دوستداران ائمه اطهار (ع) به‌ویژه امام رضا (ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران به همت والای خادمیاران رضوی استان برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) برای رونق بخشیدن به سفره نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال 25 هزار سبد کالا به ارزش 7 میلیارد تومان در راستای رزمایش مواسات تهیه و توزیع کردند.

 

وی بابیان اینکه این سبدهای کالا با مشارکت آستان قدس رضوی، کمک‌های مؤمنانه خیرین و خادمیاران رضوی استان تهیه شد، تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه از طریق کانون‌های محله‌ای به دست جامعه هدف خواهد رسید.

 

امامزاده بابیان اینکه خادمیاران رضوی برای تهیه هر سبد کالا به‌طور متوسط 280 هزار تومان هزینه کردند، گفت: روند شناسایی نیازمندان آسیب دیدگان کرونایی و افرادی که در پی شیوع کرونا بیکار شدند باهدف اهدای کمک‌های مؤمنانه تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس ادامه دارد.

 

*کمک حدود۳۰میلیون تومانی خادمیاران رضوی برای بهبود بیماران

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران با بیان اینکه خادمیاران رضوی استان در طول ایام سال برای تامین دارو و بهبود بیماران صعب العلاج و نیازمند کمک می کنند،‌افزود: ماه رمضان امسال حدود ۳۰میلیون تومان برای تامین داروی بیماران نیازمند استان هزینه شد.

 

*خادمیاران رضوی تا اطلاع ثانوی برای امور خادمیاری به مشهد سفر نکنند

وی در بخشی از سخنانش به اقدامات آستان قدس رضوی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حوزه خادمیاران رضوی اشاره کرد و افزود: خادمیاران عزیز تا اطلاع ثانوی از هرگونه سفر به مشهد مقدس جهت انجام امور خادمیاری خودداری و هرگونه اطلاعیه در این خصوص را از طریق سامانه خادمیاری رضوی به آدرس khademyar.razavi.ir پیگیری نمایند.

 

*خادمیاران بر اساس نیاز کانون‌های محلی و تخصصی نام‌نویسی می‌شود

 امامزاده در جملاتی پایانی این گفتگو تلفنی به توقف موقتی ثبت‌نام متقاضیان خادمیاری رضوی در سامانه آستان قدس اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک ثبت‌نام جدید از متقاضیان بر اساس نیاز کانون‌های محلی و تخصصی انجام می‌شود.

 

وی بابیان اینکه بر اساس دستورالعمل جدید نظام خادمیاری ثبت‌نام خادمیاران منوط به عضویت افراد در کانون‌های خدمت محلی و تخصصی است، افزود: افراد علاقه‌مند به فعالیت در حوزه خادمیاری در صورت داشتن فعالیت مستمر به مدت شش ماه در محل زندگی و کار خود و ارائه تأییدیه رابطان شهرستان‌ها و سر رابط کانون‌های تخصصی استان، مجاز به ثبت‌نام در سامانه خادمیاری خواهند بود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه رزمایش مواسات بسته های معیشتی پیشگیری از کرونا سامانه خادمیاری خادمیاران رضوی خادمیاران رضوی استان آستان قدس رضوی سبد کالا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، معاون بازرگانی، توسعه تجارت اداره کل صمت استان در برنامه رادیویی «بی تعارف» با اشاره به اجرای طرح ثبت نام کاسبان امین برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم گفت: این طرح با دستور استاندار قم و با هدف تنظیم بازار و توزیع کالای اساسی از سوی کاسبان امین در سطح استان اجرا می‌شود.

پَروان در این گفتگوی رادیویی ادامه داد: برای اجرای این طرح کاسبان امین از سوی اتحادیه‌های خواروبار، بنکداران و پروتئین که مساحت واحد صنفی آنها بالاتر از ۵۰ متر باشند شناسایی و پس از دریافت استعلام از اداره کل تعزیرات مبنی بر نداشتن سوء سابقه تعزیراتی و همچنین رعایت قوانین نظام صنفی، اخلاق مداری رعایت نکات بهداشتی و فرهنگی کارت کاسب امین صادر و پس از آن کالا‌های اساسی از درگاه کاسبان امین دارای کارت کاسب امین توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان علاقه‌مند به دریافت کارت کاسب امین می‌توانند به سایت تنظیم بازار استان بخش ثبت نام کاسبان امین مراجعه و با ثبت اطلاعات و پس از کسب تاییدات لازم از سوی اداره کل تعزیرات موفق به دریافت کارت کاسب امین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم
  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار