Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ملایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسم‌های عمومی، بیشتر برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» صبح امروز (۱۳ خرداد) در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگداشت امام برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد لذا بایستی از همه ابعاد ممکن بیانگر شخصیت و عظمت واقعی ایشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ما هر چه از عزت و شرف و آزادگی داریم مرهون امام خمینی (ره) است، گفت: سالروز قیام ۱۵ خرداد نیز باید برای هیمشه جاودانه باشد.

 

حجت الاسلام ملایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری اجتماع محوری با دعوت از آحاد مردم به یک مکان مقدور نیست، افزود: در همین راستا به گونه ای برنامه ریزی شده که صوت سخنرانی رهبر انقلاب راس ساعت ۱۱ صبح ۱۴ خرداد ۹۹ به صورت مستقیم از صدا و سیمای خراسان جنوبی پخش شود.

 

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در تمامی مساجد و حسینیه‌های سراسر خراسان جنوبی که براساس مجوز ستاد مقابله با کرونا دایر بوده به صورت مختصر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از نماز مغرب و عشا روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد (شب ارتحال) و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد نیز بعد از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه ۱۴ خرداد برگزار خواهد شد.

 

رئیس سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال اغلب برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵خرداد بر اجرای برنامه های تبیینی و تبلیغات در فضای مجازی و رسانه ها است.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز قیام ۱۵ خرداد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی رحلت امام خمینی ره خراسان جنوبی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود