Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت 14 میلیارد ریالی شرکتی به دلیل عدم ایفای تعهدات خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، نعمت الله بیرانوندی در این رابطه اظهار کرد: پس از ارسال گزارشی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت در مورد عدم ایفای تعهدات توسط یک شرکت، پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی دزفول رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرکت در قبال دریافت خدمات دولتی موظف به انجام تعهداتی بوده که در زمان مقرر اقدام به انجام آنها نکرده لذا رئیس شعبه اول دزفول پس از احضار مدیر شرکت و اخذ دفاعیات وی، تخلف را محرز اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان تصریح کرد: طبق گزارش بازرسان اداره  صنعت، معدن و تجارت تعهد این شرکت دریافت 773 هزار تن مواد پلیمری بوده و نهایتا مدیرعامل شرکت به درج تخلف در پروانه و پرداخت مبلغ 14 میلیارد و 46 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی تعزيرات حكومتي تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه پزشک متخلف در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  بهرام بهممی گفت: پرونده تخلف یک پزشک متخصص در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی استان خوزستان رسیدگی شد.

معاون اجرای احکام تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پروانه پزشکی به پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنا به گفته بهمئی، پس از انجام مراحل قانونی رای صادره اجرا و جریمه متهم نیز وصول شد.

معاون اجرای احکام تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: تخلف از سوی کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی معاونت درمان علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شناسایی و به این اداره ارسال شد.

دیگر خبرها

  • یک شرکت در لرستان محکوم به استرداد ۵۷۲ هزار یورو شد
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • ۳ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف در شهرستان ایرانشهرتشکیل شد
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی