Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری روز سه شنبه در آیین معارفه شهردار قصرشیرین در محل فرمانداری این شهرستان باتسلیت ایام ارتحال امام راحل، گفت:  بزرگراه کربلا، آزادراه خسروی و شبکه ریلی سه طرح بسیار مهم هستند که هم اکنون در دست اقدام است و در توسعه استان کرمانشاه بسیار مهم و مبنای توسعه برای عملیات لجستیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: انجام شبکه ریلی از کرمانشاه تا اسلام آبادغرب هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد که این شبکه تا مرز خسروی و از خسروی به عراق و از آنجا تا بندر لاذقیه کشور سوریه را به هم وصل می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: درصورت اتصال استان کرمانشاه به شبکه ریلی در بلندمدت می‌تواند نقش مهمی در توسعه منطقه داشته باشد.

سالاری با بیان اینکه هم اکنون در مرز‌های خسروی و پرویزخان اقدام‌های بسیار خوبی صورت گرفته گفت: بعد از جنگ بازسازی خوبی در شهرستان صورت گرفته و رویداد مهم اربعین نیز سال گذشته به خوبی در این منطقه انجام شد.

او در ادامه اضافه کرد: شهرداری باید به درآمد‌های پایدار توجه کند و مساله اشتغال مردم مورد توجه قرار می‌گیرد که دولت در این زمینه کمک خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهرستان قصرشیرین در پیگیری طرح‌های عمرانی قابل قدردانی است و در زمینه پروژه‌های عمرانی نیز به قصرشیرین کمک می‌کنیم و استاندار کرمانشاه توجه خاصی به توسعه این منطقه دارد.

سالاری ادامه داد: انتخاب شهردار قصرشیرین فردی از بدنه شهرداری و آشنا به امور است که امیدواریم ثمره انتخاب عمران و آبادانی برای شهرستان باشد، زیرا قصرشیرین علاوه بر شهر مرز‌ها را دارد که بار مشکلات آن نیز به شهرداری بر می‌گردد.

او گفت: با توجه به شرایط خاص قصرشیرین و خرابی دوران جنگ و مهاجرت این مردم نسبت خدمات حوزه شهرداری به مردم مطلوب نیست و جزء کم تراکم‌ترین شهر‌های استان است که برای پوشش این خلاء دولت به این مجموعه کمک می‌کند.

 

حکم انتصاب «عباس کرمی» که برای تصدی پست شهرداری قصرشیرین از سوی شورای شهر به استان معرفی شده بود، هشتم خرداد جاری از سوی هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه تایید شد و امروز این حکم توسط معاون امور هماهنگی استاندار کرمانشاه تقدیم او شد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز پرویز خان مرز خسروی استانداری کرمانشاه صادرات کالا استاندار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهر ضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تأسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضاهای نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخدادهای مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخدادهای عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

کد خبر 6080769 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تعویض یونیت پل‌های عابر مکانیزه پایتخت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • گمرک استان کرمانشاه به دنبال تسهیل و تسریع در انجام تشریفات ترخیص کالا است
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق