Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هرمزگان، گفت:24 درصد طرح های سرمایه گذاری در این استان در حوزه گردشگری است.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا برومند با بیان این مطلب گفت:‌ طی سال گذشته به منظور حمایت از سرمایه گذاران و توسعه زیر ساخت های گردشگری استان، 163 موافقت اصولی برای ایجاد زیر ساخت های گردشگری صادر شده است که این تعداد 24 درصد کل سرمایه‌گذاری‌های استان را دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حجم سرمایه‌گذاری از طرح‌های گردشگری استان 40741 میلیارد ریال است، افزود:‌ این طرح ها شامل 66 مجتمع گردشگری، 35 سفره خانه سنتی، 20 اقامتگاه بومگردی،13 مرکز گردشگری ساحلی و دریایی، 12 مورد تفریحی سرگرمی گردشگری، 9 هتل، 2 هتل آپارتمان، 2 مرکز آب درمانی، 2 تاسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، یک مهمانپذیر و یک مورد واحدهای پذیرایی و انواع غذاخوری های منفرد بین راهی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ادامه داد: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در استان رو به رونق است و هرمزگان با وجود داشتن پتانسیل‌های بالای گردشگری نیاز به تامین زیرساخت‌های مناسب در راستای افزایش جذب گردشگر را دارد و این اداره کل از سرمایه گذاران جدید حمایت می کند.» برومند تاکید کرد:‌ورود سرمایه گذاران جدید زمینه رونق اقتصادی و گردشگری استان را فراهم می‌کند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • تشکیل انجمن خیرین میراث فرهنگی در استان‌ها
  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود