Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:43:05 GMT

ماجرای اخراج کارگران نیشکر هفت تپه چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۴۹۰

ماجرای اخراج کارگران نیشکر هفت تپه چه بود؟

ایسنا/خوزستان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش با اشاره به خبر اخراج تعدادی از کارگران نیشکر هفت تپه گفت: این کارگران اخراجی، کارگران فصلی نیشکر هفت تپه هستند و ماهیت قرارداد و کار آن‌ها، فصلی است.

سامر تمیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اخراج تعدادی از کارگران نیشکر هفت تپه اظهار کرد: تعدادی از کارگرانی که خبر اخراج آن‌ها منتشر شده، کارگران فصلی نیشکر هفت تپه هستند و ماهیت قرارداد و کار آن‌ها فصلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کارگران، زمانی که فصل کارشان به اتمام می‌رسد، اخراج می‌شوند و مجددا در صورت نیاز شرکت و متناسب با فصل کاری، با اعلام فراخوان از سوی شرکت جذب می‌شوند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شوش تصریح کرد: نیشکر هفت تپه، ۳ هزار و ۳۸۰ نیروی دائم و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی قراردادی فصلی دارد که متناسب با فصل کار، با آن‌ها قرارداد کاری منعقد می‌شود.

تمیمی با بیان اینکه بر اساس قانون، بیمه بیکاری شامل کارگران فصلی نمی‌شود؛ عنوان کرد: با توجه به نوع قرارداد فصلی این کارگران و ماهیت آن، بیمه بیکاری شامل آن‌ها نمی‌شود و نمی‌توانند نسبت به درخواست دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند. 

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر اخراج تعدادی از کارگران نیشکر هفت تپه منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نیشکر هفت تپه کارگر کارگر فصلی کارگران نیشکر هفت تپه تعدادی از کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فصلی کودکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روزشمار هفته سلامت امسال ۵ اردیبهشت روز «سلامت خانواده و فرهنگ سلامت» نامگذاری شده است.

در این روز برنامه‌های متعددی برای ارتقای سواد سلامت خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان در کشور و به ویژه در حوزه حساسیت های فصلی برگزار می‌شود.

احمد امین فرد گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • حساسیت فصلی کودکان
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • نوشته یکی از کارگران نیشکر هفت تپه خطاب به رهبر انقلاب در دیدار امروز | عکس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی