Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کریمی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته همه شهرهای استان، هوای گرمی را پشت سر گذاشتند به طوری که پلدشت با ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان بود و ارومیه‌ای ها نیز دمای ۲۹ درجه را تجربه کردند.

وی اضافه کرد: وزش باد با سرعت ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت پدیده غالب جوی در آذربایجان‌غربی طی ۲ روز آینده است و سرعت وزش باد طی روز چهارشنبه بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی احتمال ضعیفی برای بارش‌های پراکنده در برخی نقاط شمالی آذربایجان‌غربی وجود دارد.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی‌متر است.

پیرانشهر و سردشت جزو شهرهای پر بارش این استان با سالانه ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی‌متر بارندگی محسوب شده و بارش‌های استان از شهریورماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه دارد.

به علت کشاورزی بودن شغل اغلب مردم منطقه گزارش‌های هواشناسی جزو اخبار بااهمیت برای ساکنان این استان است چرا که تمامی فعالیت‌های کشاورزی را از کاشت داشت و برداشت براساس آن برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته اکرام ایتام 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی گفت:یکی از ویژگی‌های بارز و مثبت طرح اکرام ایتام این است که حامیان طرح اکرام مبالغ موردنظر خود را مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

رضا مهرافروز، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان زیادی در پهنه‌ی ایران زیبای ما زندگی می‌کنند که دست تقدیر، شرایط سختی را برایشان رقم‌زده است، خاطرنشان کرد: کودکان در طرح ایتام سرپرست خود را ازدست‌داده‌اند که نیازمند حمایت هستند، اما در طرح محسنین به دلیل ازکارافتادگی، زندانی بودن و یا بد سرپرست بودن نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی خیرین هستند که حمایت از این عزیزان می‌تواند آینده‌ای روشن را فرا روی آنها قرار دهد.

 رضا مهرافروز با اذعان اینکه طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ باهدف حمایت از کودکان و تأمین نیازمندی‌های ضروری آنان درزمینهٔ‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و... در کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شد، خاطرنشان کرد: در هفته اکرام پایگاه‌های جذب حامی در تمامی دفاتر ۲۱ گانه کمیته امداد سراسر استان آذربایجان غربی و قریب به ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده ثبت‌نام همشهریان در طرح اکرام ایتام است.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان غربی تصریح کرد: ۱۸۲۴۱ هزار کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که این تعداد شامل ۶۵۳۴ هزار از فرزندان در طرح اکرام ایتام و ۱۱۷۰۷هزار از فرزندان محسنین بود و از این مجموع ۵۰ کودک فاقد حامی هستند

وی ادامه داد: ازاین‌رو در این هفته فرصت مناسبی است تا هر یک از نیکوکاران استان آذربایجان غربی با انتخاب یک یا چند کودک نیازمند حمایت مادی و معنوی خود را از کودکان معنوی خود بر عهده گیرند.

 مهرافروز تصریح کرد: مراجعه به سایت ekram.ir و یا ارسال عدد ۰۴۴ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳، مراجعه به مراکز نیکوکاری از راه‌های ثبت‌نام در این طرح است.

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • پیش‌بینی وضعیت هوای قزوین تا پایان هفته
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور