Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزسه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ نادر مرادی اظهار داشت:با نزدیک شدن به فصل گرما شاهد تغییر پوشش تعدادی از بانوان و استفاده از مانتوهای جلو باز و شیشه ای هستیم که  این نوع رفتارها همواره اعتراضات مردمی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پاسخگویی به مطالبات مردمی جلساتی را با اتحادیه پوشاک و اصناف برگزار کرد که در خصوص عدم تولید و عرضه مانتو های جلو باز تمهیداتی اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه اتحادیه پوشاک با نصب بنر در  پاساژها و مجتمع های مخصوص فروش و عرضه پوشاک نسبت به عدم تولید و عرضه این نوع پوشاک ها اطلاع رسانی کرده است، تصریح کرد: در صورت تخلف از سوی متصدیان، واحد صنفی  با دستور قضائی  توسط پلیس پلمب خواهد شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در خصوص چگونگی نظارت بر فروش مانتوهای شیشه ای و جلو باز در مزون ها و شبکه های مجازی،اعلام کرد: پلیس با رصد  لحظه ای فضای مجازی کلیه این افراد را شناسایی خواهد کرد؛ در حال حاضر نیز تعدادی از تولیدی ها و مزون هایی که در این فضا این نوع مانتو ها را تبلغ می کنند  شناسایی شده اند که با هماهنگی های قضائی، برخود قانونی با این صنوف صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ شهر تهران پلیس تهران بزرگ جلو باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیریک با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر صنعتی در شهرستان دست یافتند که نشان می‌داد اعضای این باند با ورود یک محموله مخدر شیشه با ترفندی خاص قصد انتقال آن به عمق کشور را دارند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و کنترل و رصد تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که به وسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ دلفینی در حال انتقال محموله مواد مخدر، در محور میشی شهرستان سیریک بودند رصد و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: سوداگر مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دید بدون توجه به اخطارهای پلیس، و با رها کردن خودرو و تاریکی هوا از محل متواری که خودروی پژو متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای در قالب‌های کوچک فشرده سازی و جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6085552

دیگر خبرها

  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • ایجاد شهرک صنفی پوشاک در هرمزگان