Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@01:47:00 GMT

استواری امام خمینی(ره) آغاز موجی خروشان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۵۶۲۷

استواری امام خمینی(ره) آغاز موجی خروشان شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: «استواری امام خمینی(ره) آغاز موجی خروشان شد که از شاه تا صدام را از سر راه انقلاب برداشت.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد تجلایی در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: «امام خمینی(ره) شخصیت فقهی، فلسفی و سیاسی کاملی بود که جمال و جلال الهی در ایشان نمایان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی ادامه داد: در وصف خمینی کبیر همین جمله از رهبری بس که می‌فرمایند: «کیست که امام را نشناسد و کیست که آنگونه که شایسته است او را بشناسد؟»

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: «امام خمینی(ره) کوه ایمان و توکل بر خدا بود و به پشتوانه همین اراده هیچ‌وقت به خود نپیچید و با استواری خودش آغاز یک موج خروشان شد که از شاه تا صدام را از سر راه انقلاب برداشت. به همین دلیل است که همچنان مورد قبول افرادی است که هنوز کمی انصاف دارند.»

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: رحلت امام رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سالروز رحلت امام موج خروشان امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد