Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، فیفا از سازمان دهندگان مسابقه خواسته است هنگام تصمیم گیری در مورد مجازات بازیکنان در اعتراض به مرگ جورج فلوید در طول مسابقات، از "عقل سلیم" استفاده کنند.

فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) گفته است که پس از تظاهرات چند روزه این هفته، مجازات علیه بازیکنان را در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در هفته گذشتنه فلوید، که یک شهروند سیاه پوست بود، پس از اینکه یک افسر پلیس روی گردن او زانو زد، در مینیاپولیس درگذشت.

فیفا به آسوشیتدپرس گفت: "فیفا با توجه به شرایط غم انگیز پرونده جورج فلوید، عمق احساسات و نگرانی‌های بسیاری از فوتبالیست‌ها را درک می‌کند. اعمال قوانین بازی ... برای برگزار کنندگان مسابقات واگذار شده است که باید از عقل سلیم استفاده کنند و زمینه پیرامون وقایع را در نظر بگیرند."

جیدون سانچو، مهاجم انگلیسی تیم دورتموند پس از گلزنی در دیدار روز یکشنبه متنی را برای حمایت از سیاه‌پوستان به نمایش گذاشت. بعد از او اشرف حکیمی هم چنین پیامی به نمایش گذاشت. در همان روز، مارکوس تورام بعد از گلزنی برای بورسیا مونشن گلادباخ، زانو زد، در حالی که روز شنبه، وستون مک کنی از شالکه بازوبندی را با کلمات "عدالت برای جورج" در دست داشت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بوندسلیگا جیدون سانچو جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا از درگذشت لوئیس خیل تورس، مدیر مسابقات این سازمان خبر داد. او همچنین بازیکن باشگاه‌های مختلف اسپانیا بود و به عنوان دبیر کل اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا (AFE) فعالیت کرده بود.

او حتی مدرک مربیگری هم داشت، خیل امروز در سن 48 سالگی به دلیل بیماری درگذشت. خاویر تباس، رئیس لالیگا، اولین کسی بود که خبر مرگ او را اعلام کرد و با همکارش خداحافظی کرد: "مرگ او برای ما فقدان بزرگی است، اما میراثی از صداقت و فداکاری را برای ما به جا گذاشته است."

قبل از بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا، بازیکنان و هواداران به یاد او یک دقیقه سکوت کردند. لوئیس خیل در 28 ژانویه 1976 در لا پوبلا دِ والبونا متولد شد.

او حرفه خود به عنوان یک فوتبالیست را با بازی در پست مهاجم و از مایورکا کاری را آغاز کرد. او در فصل 00-1999 موفق شد با رئال مورسیا به لیگ دسته دوم صعود کند. او بعدا به سویا پیوست، تیمی که توانست با آن در دسته اول بازی کند. علاوه بر این، او همچنین پیراهن تیم‌های الچه و آلیکانته را هم به تن کرد.

او بعد از اینکه کفش‌هایش را آویخت از فوتبال دور نشد و در اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا شروع به کار کرد که در نهایت به عنوان دبیرکل آن انتخاب شد. خیل سپس به لالیگا رفت، جایی که تا زمان مرگش به عنوان مدیر مسابقات خدمت کرد.

دیگر خبرها

  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت