Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان ، نماینده دامپزشکی استان هرمزگان،نماینده پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان،نماینده سازمان نظام دامپزشکی استان ، رئیس اداره توسعه میگو و جمعی از نمایندگان، کمیته فنی مراکز تکثیر و مزارع پرورش میگو در شیلات هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عبدالرسول دریایی درکمیته فنی تکثیر و پرورش میگوی پرورشی استان با اشاره به اهمیت ذخیره سازی به موقع لارو برای مزارع پروش میگو گفت: ذخیره سازی لارو میگو در مزارع پرورشی با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتقای بیش ار پیش شاخص های کیفی تکثیر و پرورش میگوی هرمزگان همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: خوشبختانه در عرصه آبزی پروری به ویژه تکثیر و پرورش میگو شاهد رونق خوبی در استان از طریق ارز آوری و اشتغال زایی این صنعت بوده ایم که تداوم این مهم نیازمند حمایت های بیش از پیش از این مهم است.

دریایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح جهانی و به تبع از آن در ایران اسلامی گفت: بی تردید شیوع این ویروس بر صنعت تکثیر و پروش میگو بی تاثیر نخواهد بود، گفت: راه برون رفت از این بحران اتحاد و عزم جدی بخش خصوصی و دولتی برای جبران پیامدها و تحقق جهش تولید است.

وی موضوعاتی همچون پیشگیری از بیماری ، تامین مولد سالم ، تولید لاور با کیفیت ، تامین غذای با کیفیت ، مدیریت اصولی مزارع پروشی و مراکز تکثیر ، ارتقای رعایت دستورالعمل های بهداشتی،استفاده از تجهیزات و فن آوری نوین و..را از اهم موضوعات موثر در ارتقای تولید خواند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرورش میگو پرورش میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرایند کاشت و پرورش طالبی ارگانیک در خانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه کشت هزاران نهال انار در مزارع و باغات آمریکا (فیلم) مراحل پرورش ۲ هزار اردک توسط یک کشاورز ویتنامی (فیلم) تکنیک ویژه پرورش میلیون‌ها قرقاول در مزارع آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا
  • فرایند کاشت و پرورش طالبی ارگانیک در خانه (فیلم)
  • تولید و تکثیر قارچ‌کُش گیاهی فناور به روش ضدبیولوژیکی/ با قارچ‌کُش‌های شیمیایی خداحافظی کنید
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور