Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:50:18 GMT

واکنش فدراسیون فوتبال ایران به خبر تعلیق از سوی فیفا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۰۱۳

واکنش فدراسیون فوتبال ایران به خبر تعلیق از سوی فیفا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال ایران نسبت به احتمال تعلیق خود از سوی فیفا با انتشار اطلاعیه ای واکنش نشان داد.

در اطلاعیه این فدراسیون آمده است:

همانطور که طی روزهای گذشته اطلاع رسانی لازم به صورت شفاف پیرامون مکاتبات فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون جهانی و تبادل پیش نویس اساسنامه صورت گرفته اعلام می گردد فرایند اصلاح و تنظیم پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال منطبق با جدول زمان بندی که پیش از این به تایید فیفا رسیده همچنان در حال پیگیری است و این فدراسیون به تعهدات ملی و بین المللی خود پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پس از جمع آوری نظرات اعضای محترم مجمع در پایان مهلت تعیین شده ، منطبق با جدول زمان بندی، متن پیش نویس اساسنامه جدید را به فیفا ارسال نموده و در انتظار دریافت پاسخ و نقطه نظرات فدراسیون جهانی بود که طبق برنامه روز جمعه گذشته پاسخ مربوطه شامل بر موارد اصلاحی دریافت شد. مجموعه موارد اصلاحی بر خلاف شایعه کذب منتشر شده بسیار محدود بوده و برخی اصطلاحات مورد نظر فیفا نیز با همکاری و هماهنگی کمیته محترم تدوین مقررات فدراسیون در حال اعمال و اجراست.

فدراسیون جهانی طبق روال و ضوابط همیشگی موعد زمانی ارسال پاسخ و متن اصلاح شده اساسنامه از سوی فدراسیون ایران را تعیین و اعلام کرده که این روندی متداول و عادی در مبادله اسناد مشابه تلقی می شود. از همین روی فدراسیون فوتبال ایران طبق روال خود باز هم در موعد مقرر نسبت به ارسال متن پیش نویس اصلاح شده اقدام خواهد کرد.

نکته تاسف برانگیز برداشت های نادرست ، غیر واقعی و بعضا هدفمند علیه منافع فوتبال ملی ایران در این موضوع است. انتشار شایعات غیرواقعی خصوصا اشاره به واژه "تعلیق" که به هیچ عنوان منطبق با واقعیت نمی باشد در چنین موضوع و شرایطی مطرح نبوده و در هیچ کدام از مکاتبات فدراسیون جهانی فوتبال با فدراسیون ایران به آن اشاره ای نشده و تنها موجب ایجاد نگرانی بی مورد در جامعه و خصوصا بین علاقمندان به فوتبال می گردد.
از رسانه های محترم درخواست می شود در این مسیر حساس و فرایند سرنوشت ساز اصلاح اساسنامه که نقشه راه آینده فوتبال ایران را ترسیم خواهد کرد مثل همیشه همراه و حامی منافع ملی فوتبال کشور باشند چرا که بدون تردید دامن زدن به شایعه تعلیق برخلاف منافع ملی است.

کد خبر 4940187

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا وزارت ورزش و جوانان فیفا فوتسال کشتی آزاد فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون جهانی پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

پایگاه فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل‌های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت. صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم. "

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد